Raspunzand unor intrebari referitoare la activitatea companiei Armacell Romania si la piata izolatiilor pentru tevi, Laurentiu Pestritu, director de vanzari al companiei, mizeaza pe o crestere a cifrei de afaceri pana la finele acestui an, datorita faptului ca firma pe care o reprezinta a inregistrat o majorare a comenzilor de sisteme de izolatii pentru tevi fata de 2009. Armacell este prezenta pe piata romaneasca din 1998, fiind membra a grupului american Armstrong World Industries, cu venituri anuale de 2,7 miliarde USD.
Laurentiu Pestritu, director de vanzari al Armacell Romania: "In acest an am inregistrat o crestere a comenzilor de sisteme de izolatii pentru tevi fata de 2009, dupa ce am castigat contracte importante, implicandu-ne in lucrari la Aeroportul Henri Coanda, Ambasada SUA la Bucuresti, Stadionul National Arena (fostul «Lia Manoliu» etc.). Totodata, in 2010, ne-am extins activitatea prin consolidarea retelei de distributie. Piata constructiilor a reprezentat domeniul cel mai puternic afectat de recesiune, scaderea activitatii reflectandu-se si pe piata de izolatii. Declinul a fost direct proportional, printre tendintele impuse de noul context econpmic aflandu-se utilizarea materialelor ieftine si cu performante scazute si a claselor de produse economice. Domeniul specific ar putea fi sustinut, in continuare, de programul «Casa Verde» si de programul guvernamental de reabilitare termica a blocurilor de locuinte, insa este necesara o mai mare implicare din partea autoritatilor. De asemenea, evolutia pietei va fi stimulata de faptul ca fiecare producator incearca sa-si majoreze cifra de afaceri prin lansarea de produse noi, a unor game economice ale materialelor existente sau prin promotii punctuale. In acest sens, in 2011 avem in vedere lansarea de produse noi, care vor avea un impact pozitiv pe piata romaneasca a izolatiilor pentru tubulatura si tevi. Principala problema pentru noi, ca producator de materiale din gama premium, este cresterea preferintei clientilor pentru produsele de calitate inferioara, ceea ce are ca efect diminuarea pretului, deloc benefica pentru piata pe termen lung. Nu vom renunta la calitatea produselor proprii, insa vom reanaliza costurile de productie si ne vom adapta la cerintele pietei. Printre produsele traditionale comercializate in Romania se afla sistemul de izolatie elastomerica pentru tevi din gama Armaflex si din polietilena - marca Tubolit. Fabricatele din gama ArmaCheck sunt recomandate pentru utilizarea, in special, in domeniul industrial. De asemenea, comercializam si alte tipuri de sisteme de izolatii speciale antiincendiu, utilizate in domeniul solar etc. Zonele predilecte pentru vanzarile din Romania sunt Capitala si judetul Cluj, din 2010 extinzandu-ne activitatea si in regiunea municipiului Timisoara".