RO EN
The cart is empty

UTILBEN: Oamenii din echipa au fost alesi in functie de valori si de felul lor de a fi

„Oamenii sunt activul cel mai important al UTILBEN”, este de parere Ruben Marian, fondatorul si CEO-ul acestei companii. UTILBEN a fost fondata in anul 2006 si, inca de la inceput, accentul a cazut pe crearea unui mediu familial de lucru, bazat pe conlucrare si performanta. In urma cu 16 ani, echipa era formata doar din sotii Ruben si Oana Marian, asa ca ei sunt cei care le-au insuflat viitorilor angajati spiritul acesta de a lucra cot la cot si de a culege roadele muncii impreuna.
De la 2 oameni in 2006, UTILBEN a ajuns la peste 120 in 2022. Acest lucru a fost posibil doar prin crearea unui set clar de valori etice pe care toti angajatii sa le respecte. „Integritate” si „caracter” nu sunt doar doua cuvinte in vocabularul UTILBEN, ci reprezinta un model de business de la care nimeni din companie nu are voie sa se abata. Oamenii care s-au alaturat echipei au fost alesi, in primul rand, in functie de valorile si felul lor de a fi. Oameni onesti, de incredere, pe care te poti baza.
Oana si Ruben au inteles de la bun inceput ca o echipa omogena se poate forma doar atunci cand membrii acesteia impartasesc aceleasi trasaturi de caracter. Cand valorile etice sunt comune, atunci rezultatele vor fi la cel mai inalt nivel. Iar rezultatele vorbesc de la sine. O dezvoltare accelerata a companiei, in medie, cu 50% anual, si o crestere rapida a echipei.
Aceasta evolutie la nivel de personal s-a datorat investitiilor masive pe care UTILBEN le-a facut intr-un singur an. In octombrie 2021, deschide un sediu in Bucuresti, in decembrie 2021, inaugureaza al doilea sediu din Cluj, iar in iulie 2022, a venit randul Iasiului. UTILBEN are acum 4 sedii in Romania si nu se va opri aici. Pe lista de investitii, urmeaza Timisoara si Craiova.
Iar aceste sedii sunt au nevoie de oameni profesionisti si de incredere, asa cum sunt angajatii UTILBEN. Toate aceste investitii ar fi in zadar, daca aceste filiale ale companiei nu ar fi populate de specialisti, de oameni de caracter, care rezoneaza cu valorile companiei. Cultura organizationala este primordiala si joaca un rol decisiv in angrenajul succesului.
Pe langa bunastare, UTILBEN ofera echilibru intre viata profesionala si cea personala. Intimitatea angajatilor este respectata, iar managementul intelege valoarea timpului petrecut in familie sau cu prietenii. Sot si sotie de 16 ani, Ruben si Oana formeaza o familie fericita si au transpus acest sentiment in UTILBEN. Timpul personal al angajatilor este apreciat si programul se incheie, invariabil, la ora 17:00.
„Nu ne oprim niciodata din crestere”, este motto-ul dupa care se ghideaza angajatii UTILBEN. Accentul cade pe dezvoltare personala si pe o evolutie accelerata, atat din punct de vedere profesional, cat si personal. Nici nu poate fi altfel, atunci cand esti inconjurat de profesionisti si cand munca in echipa produce rezultate palpabile.
La UTILBEN, colegii se ajuta intre ei, se incurajeaza, se implica la un nivel superior pentru a rezolva o sarcina sau pentru a duce un proiect la bun sfarsit. Competitia aduce dupa sine performante, iar acestea sunt rasplatite. Oamenii UTILBEN nu au doar o motivatie financiara, ci au satisfactia obtinerii unor victorii care le confirma valoarea si le da incredere ca viitorul depinde doar de ei.
Munca le este apreciata si sunt sustinuti in cariera. Pentru ca la UTILBEN nu ai un simplu job, ci iti construiesti o cariera. Esti provocat sa devii mai bun si, cel mai important, esti sustinut. Programe de dezvoltare personala, carti si cursuri video, acces la platforme specializate si, desigur, aportul colegilor.
Fiecare nou angajat trece printr-un amplu proces de inductie, invata despre companie si despre valorile acesteia, si este ghidat de colegii sai. Aici, nu exista concurenta. Exista doar colaborare si conlucrare. Este in interesul fiecarui angajat ca noii colegi sa se integreze cat mai usor, intrucat victoriile sunt ale echipei. De aici, si spiritul familial de care vorbeam la inceputul acestei expuneri.
UTILBEN are o reputatie buna in piata si pentru ca managementul sustine dezvoltarea angajatilor si exista specialisti cu vasta experienta de la care cei noi au ce invata. Iar acesti specialisti sunt dispusi si disponibili sa-si impartaseasca din cunostinte. Scopul este simplu: crearea de jucatori valorosi in echipa, care sa aduca victorii.
Peste 120 de oameni au un scop comun. Sa sustina cresterea accelerata a UTILBEN si sa contribuie la dezvoltarea companiei la nivel national si, apoi, international. Sunt obiective marete care pot fi realizate printr-un efort la unison si prin vointa grupului. Ultimul an este cea mai clara dovada ca succesele se obtin doar impreuna, iar recompensele sunt pe masura muncii depuse.
Satisfactia de a crea o companie de succes 100% romaneasca, de a te extinde la nivel national si de a avea un viitor sigur este a intregii echipe UTILBEN. Si, odata cu aceasta dezvoltare, beneficiile la nivel de salariat sunt peste media celorlalte firme din industrie, atmosfera in echipa este mai placuta, iar oamenii au certitudinea ca UTILBEN va exista si peste 5, si peste 10 si poate si peste 50 de ani!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter