RO EN
The cart is empty

ADEPLAST: MZ5 - mortar pentru zidirea blocurilor din beton si caramida

Specialistii societatii Adeplast au creat mortarul pentru zidirea blocurilor din beton si caramida MZ5 – un produs clasic, livrat la saci de 30 kg, care se utilizeaza la zidirea cladirilor cu blocuri de beton, caramida simpla (plina), caramida cu goluri sau cu blocuri de beton usor, precum si la zidirea blocurilor de BCA (numai in cazul in care acestea trebuie imbinate cu mortare clasice). Dintre avantajele materialului, se disting: lucrabilitate usoara, aderenta foarte buna si controlul ridicat al marcii. Destinat exclusiv aplicarii pe suporturi minerale, mortarul MZ5 are in compozitie: ciment, adaosuri minerale si de imbunatatire a calitatii, cantitatea necesara de apa fiind cuprinsa intre 0,18 l/kg si 0,20 l/kg ( 5,4-6 litri/sac). Timpul de galeata este de minimum doua ore dupa preparare (perioada in care se poate aplica pasta pregatita). Consumul specific redus asigura optimizarea costurilor aferente lucrarilor de zidarie, astfel incat, aplicat la o grosime a stratului de 1 mm, pentru 1 mc de caramida cu goluri, la circa 1,5-1,8 kg/mp din materialul MZ5, rezulta o cantitate de aproximativ 156 kg de mortar uscat. Amestecarea produsului se poate efectua fie manual, fie cu o masina uzuala de gaurit (la care se ataseaza axul cu palete) sau cu o betoniera. La procedeul manual de mixare sau in cazul folosirii bormasinii cu ax, se impune o amestecare dubla, cu o pauza de circa 5 minute intre operatiuni. Durata de amestecare in betoniera este cuprinsa intre 5 si 10 minute. 
 
{adauga_php file=formular.php}

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter