RO EN
The cart is empty

LASSELSBERGER: Majorare de 50% a productiei de placi ceramice decorative

Compania Lasselsberger SA, producatorul placilor ceramice marca Cesarom, a anuntat majorarea cu 50% a capacitatii de productie a elementelor decorative (brauri si medalioane), incepand de la finele lunii mai, ca urmare a modernizarii liniei de fabricatie a acestui tip de materiale. Decizia a fost luata ca urmare a estimarilor de crestere a vanzarilor de placi ornamentale in acest an. Astfel, capacitatea de productie pe acest segment va spori de la doua milioane de piese pe an, la peste trei milioane de elemente. "Placile decorative reprezinta cele mai noi tendinte in amenajarea locuintelor, acestea contribuind la realizarea unui ambient special. Noua linie de fabricatie va genera dezvoltarea portofoliului de produse, aceasta urmand a dispune de o tehnologie avansata de monitorizare si supervizare pentru intregul proces de decorare. Placile vor fi destinate atat pietei autohtone, cat si celor din afara granitelor tarii", a declarat Eduard Macarescu, director de operatiuni al companiei. Cesarom exporta gresie si faianta in Bulgaria, Grecia, Finlanda, Serbia, Republica Moldova si Slovacia, iar pentru acest an are in plan extinderea activitatii si in state din vestul Europei, precum Germania, Franta sau Marea Britanie. In prezent, capacitatea de productie a fabricii din Cluj-Napoca este de 6,5 milioane de metri patrati pe an. Lasselsberger estimeaza realizarea unei cifre de afaceri de 38,5 milioane de euro in acest an, respectiv o stabilizare a vanzarilor la nivelul din 2010. Informatii suplimentare, la www.cesarom.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter