RO EN
The cart is empty

KINGSPAN: Avans de 28% al vanzarilor in primele patru luni din 2015

Furnizorul global de solutii de inalta performanta in domeniul termoizolarii, Kingspan, a experimentat un inceput bun de an, ce reflecta continuarea modelului de crestere a vanzarilor implementat in a doua parte a lui 2014. In conditiile date, cifra de afaceri la nivel de grup a atins 719 milioane de euro in primele patru luni a.c., fiind cu 28% mai mari fata de valoarea aferenta intervalului de referinta. Din punct de vedere geografic, livrarile din Europa de Est au fost destul de scazute, insa aceasta tendinta a fost compensata de rezultatele optime obtinute pe piata din Germania. Daca se realizeaza o analiza structurala, se observa ca vanzarile de paneluri izolante (de tip sandwich) au sporit cu 28% (un avans de 3% fiind generat de achizitii), in vreme ce divizia de placi de izolare a consemnat un avans de 40%. Valoarea comenzilor inregistrate in prima parte a lui 2015 justifica un anumit optimism pentru actualul an fiscal, care este sustinut inclusiv de consolidarea procesului de inovare, precum si de accentul pe care utilizatorii il pun asupra eficientizarii energetice. Pe plan local, reprezentanta Kingspan a realizat, in 2013, o cifra de afaceri de 17,24 milioane de lei. Dintre proiectele reprezentative la care au fost folosite sisteme performante de izolare promovate sub brandul respectiv se remarca centrele comerciale Napoca Center, Galeria Arad, showroom-uri Opel, Volkswagen, Peugeot-Fiat, Mercedes Benz, centrele logistice Farmexpert, Vadis Prod, Euroministorage etc. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter