Grupul Henkel a inregistrat o crestere de 11,2% a vanzarilor din 2010 fata de 2009, pana la valoarea de 15 miliarde euro. "Anul trecut a reprezentat o perioada optima pentru companie, deoarece am reusit sa castigam cote de piata importante pentru toate segmentele de activitate. Astfel, la nivelul lui 2011 estimam o crestere organica de 3%-5%, in contextul in care mediul de afaceri puternic concurential va determina aparitia unor noi provocari", a declarat Kasper Rorsted, director executiv al grupului. Vanzarile de adezivi, ce reprezinta aproximativ 50% din cifra de afaceri a companiei, au insumat 7,3 miliarde euro (+17,4% in comparatie cu 2009). Pe pietele industrializate din Europa de Vest si America de Nord, activitatea diviziei a sporit cu pana la 9%, recuperandu-se pierderea consemnata dupa reducerile semnificative inregistrate anterior. In tarile cu economii aflate in curs de dezvoltare volumul livrarilor a fost superior, cele mai importante cresteri fiind raportate in regiunea Asia-Pacific.
Din punct de vedere regional, veniturile Henkel din Europa de Vest au sporit cu 4,3%, pana la valoarea de 5,47 miliarde euro, cele din zonele central-estice ale continentului s-au majorat cu 13,7% (la 2,65 miliarde euro), in timp ce afacerile din zona Extremului Orient si Americii de Nord au crescut cu 18,7% si 7%, pana la 901 milioane de euro, respectiv 2,72 miliarde euro. Informatii suplimentare, la www.henkel.com