RO EN
The cart is empty

HENKEL reconfirma obiectivul de crestere a afacerilor din 2014

Grupul german Henkel, cu afaceri anuale de 140 milioane de euro in Romania, si-a reconfirmat obiectivele de crestere stabilite pentru anul in curs, dupa evolutia organica solida (+3,3%) realizata in trimestrul al doilea din 2014 fata de acelasi interval din 2013. Influenta ratei de schimb asupra vanzarilor totale a fost, insa, negativa, afacerile totale raportate de Henkel pentru trimestrul al doilea totalizand 4,137 miliarde euro, cu 3,5% sub nivelul perioadei corespunzatoare din 2013. Profitul operational ajustat al companiei s-a majorat, insa, cu 2,1%, pana la 674 milioane de euro. O crestere organica solida a fost raportata pe pietele emergente (+6,5%). "Intr-un context de piata dificil, toate diviziile companiei au reusit sa raporteze evolutii organice si imbunatatirea profitabilitatii. Cu o crestere organica solida a vanzarilor, pietele emergente au contribuit, din nou, peste medie, la majorarea totala a afacerilor. De asemenea, am reusit sa dezvoltam business-ul pe pietele mature. Cu toate acestea, impactul cursului de schimb a continuat sa influenteze negativ vanzarile raportate de companie", a declarat Kasper Rorsted, CEO al grupului Henkel. Referindu-se la anul fiscal curent, managerul a precizat: "Ne asteptam ca escaladarea conflictului ruso-ucranian si nelinistea politica din Orient sa aiba, in continuare, un impact negativ asupra contextului de piata". In acest context, Henkel isi confirma tintele de crestere cu 3%-5% a vanzarilor din 2014.
La o baza de raportare semestriala, incasarile obtinute de Henkel in prima jumatate a anului in curs au insumat 8,066 miliarde de euro, cu 3% sub valoarea din perioada corespunzatoare a anului precedent, din tot ca urmare a impactului negativ al cursului valutar. Vanzarile organice au crescut, insa, cu 3,8%, prin contributia tuturor diviziilor, in timp ce profitul operational ajustat s-a majorat cu 2,7%, de la 1,26 miliarde euro la 1,3 miliarde euro.
 
Rezultate favorabile pentru divizia de adezivi
Divizia de adezivi din cadrul Henkel (Adhesive Technologies) a continuat sa genereze o crestere organica de 3,7% in trimestrul al doilea din 2014. Nominal, vanzarile au atins 2,069 miliarde euro, comparativ cu 2,138 miliarde euro, cat s-a consemnat in trimestrul al doilea din 2013. Conform datelor incluse in raportul financiar al companiei, pietele emergente au raportat evolutii organice solide, cele mai dinamice fiind subsidiarele din Asia (fara Japonia) si Africa/Orientul Mijlociu. Evolutii importante au fost inregistrate si in America Latina si in Europa de Est, in pofida contextului geo-politic dificil de pe anumite piete. Profitul operational ajustat al diviziei a fost de 362 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici!
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter