RO EN
The cart is empty

HENKEL: Majorare de 3,4% a vanzarilor de adezivi din trimestrul al doilea

Vanzarile raportate in cadrul diviziei de adezivi a producatorului german Henkel au inregistrat o crestere organica de 3,4% in trimestrul al doilea al acestui an fata de aceeasi perioada din 2016, conform unui raport al companiei. In termeni nominali, vanzarile de adezivi s-au majorat cu 3,5% in intervalul analizat, ajungand la 2,37 miliarde euro. Totodata, in perioada aprilie - iunie 2017, profitul operational ajustat s-a plasat la 455 milioane de euro (+6,6%).
In total, incluzand afacerile din celelalte domenii derulate la nivel global de Henkel, produse cosmetice si bunuri de larg consum, vanzarile inregistrate de grup in trimestrul al doilea au crescut, nominal, cu 9,9%, depasind pragul de 5 miliarde euro, in timp ce profitul operational s-a majorat cu 11%, pana la 909 milioane de euro.
"Am inregistrat rezultate solide in trimestrul al doilea, atingand noi recorduri ale vanzarilor, profitului operational ajustat si castigului pe actiune. Toate cele trei divizii au avut contributii pozitive la rezultatul final. Vanzarile au crescut semnificativ, la aproape 5,1 miliarde euro, intr-un context de piata nelipsit de provocari. Ne asteptam ca mediul volatil al pietei sa se mentina si in perioada urmatoare, in special in sectorul bunurilor de larg consum, cel mai sensibil la fluctuatiile cursului de schimb valutar. Ne vom concentra, insa, pe implementarea prioritatilor strategice, pentru a ne continua dezvoltarea cu succes", a declarat Hans van Bylen, CEO al grupului Henkel.
In ceea ce priveste rezultatele din primele sase luni ale acestui an, vanzarile totale raportate de compania germana au depasit, pentru prima data in istorie, pragul de 10 miliarde euro, dupa o crestere de 11,5% fata de aceeasi perioada din 2016. Profitul operational ajustat al perioadei s-a majorat cu 12,3%, pana la 1,57 miliarde euro. In cadrul diviziei de adezivi, evolutia vanzarilor a fost evaluata, din punct de vedere organic, la circa 4,4%, in timp ce livrarile de cosmetice s-au majorat cu 1,1%, iar cele de bunuri de larg consum, cu 2,5%.
Pentru intregul an fiscal in curs, conducerea Henkel reconfirma obiectivele de crestere organica cu 2%-4% a vanzarilor, in contextul unei majorari de peste 17% a profitului operational ajustat.
In Romania, grupul german este activ prin reprezentanta Henkel Romania, companie ce a raportat pentru 2016 o cifra de afaceri de 759,2 milioane de lei (165 milioane de euro), in crestere cu 18,5% fata de nivelul de 640,9 milioane de lei (139 milioane de euro) raportat la finele lui 2015. Totodata, profitul net al companiei locale s-a majorat cu 12,7%, de la 58,3 milioane de lei (12,6 milioane de euro) in 2015 la 65,7 milioane de lei (14,2 milioane de euro) in 2016. In ultimii ani, Henkel Romania a lucrat, in medie, cu 500 de angajati. La nivel national, compania detine trei centre de productie, situate in Pantelimon (Ilfov), Campia Turzii (judetul Cluj) si Roznov (judetul Neamt), cu o capacitate de productie totala de 680.000 - 700.000 de tone pe an.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter