Vanzarile de adezivi si mortare uscate realizate de Henkel Romania in 2012 s-au majorat cu 15% fata de nivelul anului anterior, pentru 2013 conducerea diviziei specializate estimand o noua crestere anuala, de circa 10%. Anul trecut cifra de afaceri raportata la nivelul tuturor activitatilor de companie (inclusiv pe segmentul bunurilor de larg consum) a depasit 136 milioane de euro, in crestere cu 12% fata de 2011. Cele mai bune rezultate ale diviziei de adezivi le-a inregistrat adezivul pentru gresie si faianta CM 11 Plus, incasarile obtinute din comercializarea acestui produs depasind 10 milioane de euro. "In perioada viitoare avem in vedere lansarea de noi produse, avand in vedere ca aproximativ 40% din vanzarile inregistrate in 2012 s-au datorat produselor incluse in oferta in ultimii trei ani. Rezultatele inregistrate sunt foarte bune, avand in vedere faptul ca piata locala a constructiilor a suferit o contractie de pana la 40% in perioada 2008-2012. Astfel, in acest an vom lansa CM 11 Alb, un nou sortiment de adeziv pentru marmura si piatra naturala. Alte produse ce vor deveni disponibile pe piata sunt tencuielile decorative din gama Visage si alte categorii de mortare speciale, iar pentru piata de bricolaj vom promova un nou sortiment de silicon pe baza de apa", a declarat Andrei Dumitrescu, director de vanzari si marketing in cadrul diviziei de adezivi a Henkel Romania.
Fabrica recent inaugurata la Roznov faciliteaza activitatile de export
Potrivit celor mai recente date ale Henkel Romania, valoarea reala a investitiei recent inaugurate la Roznov (judetul Neamt) a depasit cu putin 45 milioane de lei, din care circa 12 milioane de lei au reprezentat fonduri eligibile. Fabrica poate produce pana la 200.000 de tone de adezivi si mortare uscate pe an, inaugurarea acesteia majorand capacitatea totala de productie a diviziei de adezivi din cadrul Henkel pe piata locala la 700.000 de tone anual. Celelalte doua unitati de productie sunt localizate in Bucuresti si Campia Turzii, valoarea totala a investitiilor firmei la nivel national depasind 45 milioane de euro. Potrivit indicatorilor de rezultat prezentati recent de Albert Sutru, directorul de proiect pentru fabrica de la Roznov, in urmatorii cinci ani unitatea va contribui la cresterea cu 46,1% a cifrei de afaceri a companiei raportat la perioada de referinta stabilita pentru anul 2009. De asemenea, fabrica va facilita exporturile catre Republica Moldova. In prezent, aproximativ 2% din cifra de afaceri a diviziei de adezivi este generata de activitatile de export, tinta Henkel pentru perioada urmatoare fiind atingerea unei ponderi de 5%. Informatii suplimentare, la www.henkel.ro