Piata adezivilor si a materialelor pentru izolatii va continua sa aiba o evolutie optima in urmatorii trei ani. Pe plan continental, cererea de materiale specifice va spori treptat, urmand astfel trendul pozitiv consemnat in ultimii doi ani, in pofida implementarii politicilor de austeritate care afecteaza volumul vanzarilor. Astfel, cu toate ca pentru 2013 se preconizeaza o incetinire a dezvoltarii pietei la nivel mondial, pana in 2015 se vor consemna sporiri de la 3,5% pana la 4%, potrivit datelor furnizate de asociatia reprezentativa la nivel european - Association of European Adhesives and Sealants Manufacturers (FEICA). Germania, Polonia si Federatia Rusa reprezinta, in momentul de fata, principalele motoare de crestere a domeniului specific pe plan european, in timp ce Grecia, Spania si Portugalia se confrunta cu scaderi drastice. In pofida dificultatilor existente la nivel continental, sporirea va fi mult mai semnificativa decat cea inregistrata in America de Nord si de Sud, regiuni care nu si-au revenit complet dupa diminuarile aferente intervalului 2008-2009. Informatii suplimentare, la www.feica.com.
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.