RO EN
The cart is empty

ADEPLAST: Crestere de peste 8% a vanzarilor din primele noua luni ale anului

Producatorul de materiale de constructii Adeplast, cu sediul in Oradea, a inregistrat, in primele noua luni ale acestui an, o cifra de afaceri de 110 milioane de lei. A fost, astfel, raportata o majorare de 8,16% a incasarilor in raport cu nivelul de 101,7 milioane de lei, anuntat in 2010. Pentru intregul an in curs, conducerea companiei estimeaza venituri totale de 135 milioane de lei (fara TVA). "Rezultatele pozitive s-au datorat, in principal, diversificarii gamei de produse prin lansarea de sortimente noi, de consolidarea pozitiei in domeniu, aplicabilitatea politicii comerciale pe piata, precum si mentinerea unor standarde inalte de calitate, in contextul in care alti competitori au renuntat la acest criteriu. De asemenea, un aport semnificativ a fost adus de concentrarea pe segmentul de polistiren expandat, prin inaugurarea fabricii de la Ploiesti", a declarat Marcel Barbut, proprietarul Adeplast. Pentru 2012 se estimeaza o crestere substantiala a veniturilor, atat datorita investitiilor finalizate recent, cat si celor programate. In perioada urmatoare, managerul Adeplast a anuntat ca va investi aproximativ 10 milioane de euro pentru constructia unor noi unitati de productie in centrul Moldovei. Aceasta va include o fabrica de mortare uscate cu o capacitate de 250.000 de tone/an si una de polistiren. Adeplast detine, in prezent, o cota de 35%-40% pe piata de adezivi pentru polistiren si de 17%-20% pe cea de mortare uscate. Informatii suplimentare, la www.adeplast.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter