RO EN
The cart is empty

ADEPLAST: Vanzarile firmei ar putea depasi 350 milioane de lei in 2014

Producatorul de materiale de constructii Adeplast a raportat o crestere cu 35% a cifrei de afaceri din primele sase luni ale anului in curs, pana la 134 milioane de lei (30,5 milioane de euro), in timp ce exporturile companiei s-au plasat la 1,36 milioane de euro (+184%). Produsele Adeplast sunt exportate, in special, in Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Belgia si Polonia, insa rezultate bune s-au obtinut si din relatiile comerciale cu Republica Moldova, Austria, Liban, Olanda sau Serbia. Pentru anul in curs, conducerea companiei estimeaza o crestere cuprinsa intre 25% si 35%, insa nu este exclusa o evolutie de 40% a vanzarilor, caz in care rulajul Adeplast ar putea depasi 350 milioane de lei in 2014. In perioada urmatoare, Adeplast continua sa aloce fonduri pentru dezvoltarea productiei, avand in vedere investitii de 775.000 de euro, cel mai important proiect vizand majorarea capacitatii de fabricatie a liniei tehnologice de lacuri si lazuri ecologice pe baza de apa.
Cresterea raportata de companie la mijlocul anului in curs a fost dublata de performantele fabricilor de adezivi de la Oradea si Ploiesti, ambele realizand, din momentul deschiderii pana in luna iunie 2014, doua milioane de tone de produse finite. "Daca luam in considerare toate platformele industriale unde fabricam mortare (Oradea, Ploiesti si Roman), putem avea pana la sfarsitul lui 2014 peste 2,5 milioane de tone de mortare produse pana in prezent de compania Adeplast", a declarat Marcel Barbut, CEO al societatii.
 
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter