RO EN
The cart is empty

ADEPLAST a preluat operatiunile Schomburg Romania

Producatorul de materiale de constructii Adeplast continua procesul de extindere pe plan national prin achizitia operatiunilor locale ale producatorului german Schomburg, societate specializata in furnizarea de produse speciale pentru constructii. Anul trecut, compania preluata a inregistrat o cifra de afaceri de 1,81 milioane de lei, in scadere cu aproape 30% fata de aceeasi perioada din 2011, potrivit portalului Ministerului Finantelor Publice. Schomburg Romania detine o unitate de productie a adezivilor si mortarelor speciale pe platforma industriala Ploiesti. "Aceasta preluare a fost gandita ca o «mutare de sah» pe piata produselor speciale. Facem public si obiectivul de dublare a cifrei de afaceri de la an la an pe acest segment", a declarat Marcel Barbut, CEO al Adeplast. Grupul de companii Schomburg este prezent in Romania din 2005, dezvoltand sisteme complete de produse speciale pentru constructii: sisteme de hidroizolatii, epoxidice, de reparatii si aditivi pentru betoane si mortare. Printre marcile Schomburg care vor fi incluse, in continuare, in oferta Adeplast, se afla Aquafin CJ - sistem de etansare rosturi, Combiflex - etansare pentru pivnite si subsoluri, Thermopal -pentru renovari/asanari, Cristallit - adezivi speciali pentru piatra naturala si Aquafin - 2K/M - adezivi speciali flexibili pentru terase si balcoane. "Din comercializarea produselor marca Schomburg vizam un nivel al business-ului de peste 700.000 de euro in primul an de activitate", a mai spus Marcel Barbut. Informatii suplimentare, la www.adeplast.ro
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter