RO EN
The cart is empty

GROHE: Strategie orientata spre pietele emergente

Strategia duala implementata pe plan comercial in ultimul timp a permis grupului Grohe sa-si consolideze pozitia detinuta atat pe pietele in care cererea este orientata spre calitate, cat si pe cele in care accentul este pus pe cantitatile livrate. In acest context, conducerea holdingului a subliniat recent faptul ca potentialul de dezvoltare a diviziei Joyou este foarte ridicat, mai ales pe pietele aflate in curs de dezvoltare (inclusiv cele din Europa de Est, unde accentul este pus pe pret). In noul context economic generat de recesiunea prelungita si caracterizat prin contractii puternice ale vanzarilor, sunt luate in considerare toate optiunile viabile pentru consolidarea actualelor pozitii si exploatarea eventualelor oportunitati. In 2012, cifra de afaceri la nivel de grup s-a ajustat pozitiv cu  21%, atingand cota de 1,4 miliarde euro. Daca este exclus aportul Joyou, incasarile s-au situat la 1,08 miliarde euro, ceea ce reprezinta o crestere de 6%. In Germania sporul a fost de 9%, dar cel mai semnificativ impuls a fost dat companiei de rezultatele diviziilor ce activeaza in regiunile emergente, care au raportat o majorare de 73% a vanzarilor. In Romania, reprezentanta comerciala a societatii – Grohe Reprezentanta AG – are sediul central in Bucuresti si coordoneaza activitatea de distributie pe plan national. Fitingurile sanitare promovate sunt accesibile prin intermediul magazinelor de bricolaj, centrelor comerciale de profil, precum si firmelor specializate in montajul instalatiilor sanitare. Informatii suplimentare, la www.grohe.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter