RO EN
The cart is empty

SCHNEIDER ELECTRIC si-a majorat tintele de vanzari stabilite pentru 2017

Vanzarile realizate de grupul francez Schneider Electric in primele sase luni ale acestui an au crescut cu 3,7% fata de aceeasi perioada din 2016, pana la 12,17 miliarde euro, in conditiile unui profit net care s-a majorat cu 18%, pana la 958 milioane de euro. "In prima jumatate a anului, am inregistrat o crestere organica solida, de 4,1% in cadrul diviziei de cladiri, industrie si IT, si o evolutie organica totala la nivel de grup de +2,7%. In linie cu obiectivele stabilite, am continuat sa ne majoram profitabilitatea si sa ne consolidam fluxul de lichiditati la nivelul companiei. Totodata, am continuat sa ne maximizam sinergiile dintre tehnologiile din cadrul grupului, prin implementarea modelului integrat de afaceri vanzari/ livrari (sales & deliveries), generand valoare suplimentara clientilor. Avand in vedere performantele solide din primul semestru, ne-am majorat obiectivele de vanzari pentru 2017", a declarat Jean-Pascal Tricoire, presedinte si CEO al grupului Schneider Electric.
Astfel, pentru intregul an in curs conducerea companiei estimeaza o crestere organica a vanzarilor de 3%-4% (exceptand segmentul de infrastructura).
La o baza de raportare trimestriala, in intervalul aprilie-iunie a.c., compania a consemnat venituri totale de 6,33 miliarde euro, in crestere nominala cu 2,9% fata de intervalul corespunzator din 2016. Din punct de vedere organic, vanzarile din trimestrul al doilea au sporit cu 2,2%. Pe segmentul de sisteme pentru cladiri (instalatii de joasa tensiune), veniturile din al doilea trimestru au crescut cu 4,2% din punct de vedere organic, fiind raportate evolutii in toate zonele de activitate. Conform datelor companiei, toate initiativele strategice au avut rezultatele asteptate: segmentul de distributie finala si sisteme de cablare a crescut cu 5%, iar promovarea arhitecturii EcoStruxure in domeniul cladirilor a continuat sa inregistreze rezultate promitatoare. Divizia de sisteme pentru cladiri are o pondere de 43% la afacerile totale ale Schneider Electric.
Veniturile inregistrate in sectorul IT in trimestrul al doilea (segment ce are o cota de 15% la vanzarile totale) s-au mentinut, organic, la nivelul aceleiasi perioade din 2016. Trenduri de evolutie s-au remarcat in cazul sectorului de centre de date, in special in ceea ce priveste echipamentele de medie si joasa tensiune.
In cazul automatizarilor industriale (24% din veniturile totale), in perioada aprilie-iunie 2017 veniturile au crescut cu 6% din punct de vedere organic, in timp ce livrarile din infrastructura (medie tensiune) s-au redus cu 4,9%.
In ansamblu, in trimestrul al doilea segmentul de produse a generat 59% din vanzari (+3%), diferenta datorandu-se serviciilor, care s-au majorat cu 2%.
Din punct de vedere geografic, in Europa de Vest livrarile organice din trimestrul al doilea au reprezentat 27% din total si s-au stabilizat la 1,68 miliarde euro, cele din regiunea Asia-Pacific (28%) au crescut cu 6%, pana la 1,8 miliarde euro, iar cele din America de Nord (28%) s-au majorat cu 1%, la 1,77 miliarde euro. Venituri de circa un miliard de euro au fost consemnate in celelalte zone ale lumii (+2%).
***
In tara noastra, grupul francez este activ prin intermediul subsidiarei Schneider Electric Romania, ce a raportat pentru 2016 o cifra de afaceri de 280,5 milioane de lei, in crestere cu 5% fata de nivelul anului anterior. Totodata, profitul net al filialei autohtone a crescut de aproape o suta de ori in exercitiul financiar incheiat comparativ cu 2015, pana la 14,1 milioane de lei. In 2016, compania a lucrat, in medie, cu 270 de angajati.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter