RO EN
The cart is empty

3M anunta o majorare de peste 7,4% a rezultatelor pe plan global

Grupul 3M a avut o evolutie spectaculoasa in trimestrul al doilea din 2018 , cand vanzarile au ajuns la 8,4 miliarde USD, in urma unei cresteri de 7,4% fata de perioada similara a anului precedent. Cresterea organica (determinata prin excluderea influentelor exercitate de fluctuatiile de curs valutar) a fost de 5,6%, avand loc la nivelul tuturor diviziilor si in toate regiunile in care corporatia nord-americana deruleaza operatiuni comerciale. Practic, conform declaratiilor echipei manageriale, au fost inregistrate cresteri de peste 10% ale profitului raportat la numarul de actiuni, in acelasi timp fiind urmarite in mod constat tintele strategice de investitii. Analiza structurala a activitatii indica vanzari de 1,3 miliarde USD pentru divizia de produse electronice si energie, ceea ce corespunde unui avans de 3,6% determinat in valuta nord-americana. Avansul organic pe segmentul respectiv a fost de 5,2%, pe segmentul de produse energetice situandu-se la 9%, iar pe cel al solutiilor electronice la 4%. Din punct de vedere geografic, progrese remarcabile s-au consemnat in toate zonele unde 3M este activ, cu deosebire in SUA, EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) si Asia/Pacific. In perioada urmatoare, compania va continua urmarirea precisa a prioritatilor strategice, consolidarea capacitatilor de inovare si accelerarea transformarii organizationale. Pe piata din Romania, conform celor mai recente rapoarte financiare, reprezentanta locala a 3M a realizat in 2017 incasari de 159,34 milioane de lei, cu 20% mai mica fata de valoarea raportata in anul precedent. Produsele promovate de 3M Romania sunt livrate de la nivel national atat prin intermediul centrelor DIY, cat si prin propriul magazin online.  

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter