RO EN
The cart is empty

RUUKKI Romania: Crestere de 18% a afacerilor din 2010

 
Compania Ruukki Romania, subsidiara autohtona a producatorului finlandez de structuri metalice pentru constructii Rautaruukki, a inregistrat, in 2010, o crestere de 18% a cifrei de afaceri fata de nivelul din 2009. Rezultatele au depasit asteptarile initiale ale managerilor firmei, care preconizau un avans de numai 10%. Reprezentanta din tara noastra asigura si managementul operatiunilor din Bulgaria, rezultatele cumulate pe cele doua piete indicand o crestere de 13%. Activitatea din Romania a fost mai dinamica decat cea din Bulgaria, fiind sustinuta, in special, de lucrarile de renovare realizate in domeniul rezidential.
La nivel de grup, producatorul finlandez a raportat un avans de 20%-25% al vanzarilor nete de anul trecut. In Europa Centrala si de Est cresterea incasarilor a fost rezultatul lansarii de noi produse pe segmentul de acoperisuri. Evolutia optima a afacerilor a avut la baza numarul mare de comenzi, valoarea acestora fiind cu 34% superioara celei din 2009. Astfel, vanzarile nete au sporit de la 1,9 miliarde euro pana la 2,4 miliarde euro. Compania a realizat, totodata, un profit operational de 38 milioane de euro. "Din punct de vedere geografic, cele mai importante livrari au fost realizate in Suedia si pe pietele din Brazilia, China sau Turcia, unde am lansat, recent, produse speciale din otel", a declarat Sakari Tamminen, presedintele Rautaruukki.
Pentru 2011 se estimeaza un salt de pana la 25% al veniturilor si o imbunatatire considerabila a profitabilitatii firmei. Totodata, este previzionata majorarea preturilor de comercializare a produselor speciale din otel, ca urmare a cresterii cererii si a cotatiei materiilor prime. Informatii suplimentare, la www.ruukki.com
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter