RO EN
The cart is empty

DigiSinergy: 50% din firmele care cumpara doar aplicatii digitale nu le vor utiliza

Una din 2 firme din Romania care cumpara solutii software de digitalizare a business-ului, fara a accesa servicii adiacente, nu le va utiliza niciodata sau vor abandona utilizarea acestora dupa mai multe incercari nereusite, potrivit DigiSinergy, companie de tehnologie si expert in transformarea digitala a business-urilor. In lipsa personalului calificat, firmele nu sunt in masura sa gestioneze transformarea proceselor actuale, pentru a putea integra aplicatii de digitalizare.
In acelasi timp, 30% dintre companiile analizate folosesc aplicatiile de digitalizare cumparate la o capacitate infima, de numai 10%. In lipsa analizei de business, in cadrul careia se stabilesc functionalitatile si limitele solutiilor achizitionate, companiile nu sunt in masura sa faca legatura intre diverse functionalitati ale aplicatiilor si nevoile lor. Pe de alta parte, atunci cand clientii beneficiaza de suportul furnizorilor si in procesul de implementare, aplicatiile vor putea fi utilizate la o capacitate mai mare decat asteptarile.
„Companiile din Romania se familiarizeaza cu digitalizarea si inteleg ca isi pot transforma modelul de business daca utilizeaza instrumente si tehnologii. Ne aflam insa intr-o etapa incipienta, unde prea putini manageri si factori decizionali stiu ca digitalizarea nu se rezuma la achizitia unei aplicatii, a unui soft. In digitalizare, one size does not fit all.
Cele mai multe dintre companii cumpara acum software fara o analiza de business prealabila si nu vor personaliza niciodata solutia in acord cu nevoile, obiectivele si protocoalele interne. In plus, fara suport pentru implementare si adaptare la modul intern de lucru, solutia nu isi va indeplini scopul”, spune Natalia Lepadatu, cofondator DigiSinergy.
Rezultatele vor fi cele asteptate atunci cand software-ul achizitionat este dublat de serviciile pre si postachizitie. Analiza de business, personalizarea solutiei, implementarea si trainingul sunt obligatorii cu atat mai mult in companiile care nu au personal calificat pentru aceste etape.
Chiar si atunci cand clientul ii comunica furnizorului de solutii care sunt asteptarile in materie de digitalizare, calibrarea solutiilor propuse de furnizor necesita o perioada de rulaj pentru a atinge maximum de eficienta.
Poate exista o diferenta intre ce isi doreste clientul si ce ofera aplicatia initial, chiar daca au fost comunicate, agreate si implementate toate cerintele. Pe parcursul folosirii solutiei, clientul va putea intelege cu adevarat cat de multe aspecte poate imbunatati prin digitalizare si va solicita lucruri pe care le observa doar in proces si considera ca ii sunt necesare.
„La DigiSinergy, oferim solutii care rezolva probleme si nu vindem doar aplicatii. Pentru asta, avem nevoie sa lucram impreuna cu oamenii din compania clientului, care trebuie sa participe la procesul de schimbare necesar in organizatie pentru digitalizare”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter