RO EN
The cart is empty

FENSTERBAU/FRONTALE: Afluenta de noutati la targul din Bavaria

Expozitia internationala Fensterbau/Frontale 2014, ce va avea loc in intervalul 26 - 29 martie a.c. in cadrul centrului Messe Nürnberg - Germania are, la editia actuala, o anvergura mai mare ca niciodata. Gratie succesului consemnat in urma cu doi ani, cand numarul vizitatorilor care au luat parte la eveniment a fost de aproape 100.000 de persoane, iar cel al companiilor prezente a depasit cota de 1.200 de expozanti (inclusiv participantii la Holz Handwerk, eveniment specializat pentru industria ferestrelor din lemn), echipa manageriala a targului a luat decizia de a suplimenta spatiul destinat standurilor, astfel incat sa se asigure un cadru adecvat expunerii exhaustive a inovatiilor din domeniul ansamblurilor de tamplarie termoizolanta si fatade cortina. Indiferent daca este vorba despre sisteme de profile, unitati prefabricate, sticla arhitecturala, echipamente de fixare si de siguranta, utilaje, instalatii sau aplicatii software etc., toate acestea constituie punctul de interes al manifestarii, asigurand specialistilor contactul direct cu tehnologiile de ultima generatie din domeniu.   
 
Reper de top pentru industria de profil
Conform celor mai recente informatii puse la dispozitie de organizatori, la editia din 2014 s-au inscris deja 773 de companii de pe intregul mapamond, fiind astfel posibila depasirea nivelului de participare inregistrat in urma cu doi ani. Mai mult de jumatate din suprafata expozitionala, care totalizeaza peste 170.000 mp, este destinata gazduirii Fensterbau/Frontale, pentru care sunt alocate 11 din cele 17 pavilioane care fac parte din complexul NürnbergMesse. Fata de 2012, spatiul pus la dispozitie de autoritatile locale a fost suplimentat, prin constructia unei noi hale, avand o suprafata mai mare de 8.000 mp. Profilele destinate executiei de ferestre/usi/fatade vor fi expuse in sapte pavilioane, sistemele de feronerie avand alocate trei hale complete, iar utilajele specializate doua pavilioane. Din punct de vedere al structurii ofertei, targul va include urmatoarele sectiuni: profile din PVC, aluminiu si materiale compozite (517 companii), materiale semifabricate (269 de firme), sticla si produse vitrate (139 de societati), sisteme de feronerie, fixare si securitate (660 de standuri), dispozitive de ventilare si umbrire (317 agenti economici), utilaje, instalatii si scule (494 de companii) etc. Referindu-se la evenimentul din acest an, Elke Harreiss, director al expozitiei, a subliniat ca "targul constituie, in mod traditional, un reper de top al industriei de profil atat pentru vizitatori, cat si in cadrul expozantilor. O dovada in acest sens este reprezentata de faptul ca, in conformitate cu sondajele realizate la precedenta editie, peste 97% dintre managerii intervievati au afirmat ca standurile proprii au fost vizitate de experti din strainatate, ceea ce releva caracterul international al expozitiei. Cei mai multi specialisti prezenti la Fensterbau/Frontale 2012 au fost din Germania, Austria, Elvetia, Italia, Marea Britanie, Federatia Rusa si Turcia. In ceea ce priveste gradul de atingere a tintelor stabilite, majoritatea covarsitoare a factorilor de decizie care au raspuns la chestionare au afirmat ca obiectivele pentru care au participat la targ au fost indeplinite. Mai trebuie aratat ca evenimentul din Nürnberg constituie, in principal, o platforma ideala pentru lansarea noutatilor, iar aceasta realitate este confirmata prin aceea ca noua din zece expozanti au lansat de fiecare data inovatii cu aceasta ocazie. Desi este dificil, speram ca editia din 2014 sa marcheze o evolutie neta in raport cu precedenta". Informatii suplimentare, la www.frontale.de

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter