RO EN
The cart is empty

QFORT: Recomandari pentru alegerea corecta. De ce nu credem in „termopane”?

Poate ti se pare nepotrivit sau chiar bizar titlul de mai sus. Cum adica? Noi, QFORT, unul dintre cei mai importanti producatori de tamplarie din PVC cu geam termoizolant din Romania si Europa, tocmai noi nu credem in termopane?
In cele ce urmeaza promitem sa explicam in detaliu care sunt motivele care stau la baza afirmatiei pe care o sustinem. De asemenea, ti-am pregatit cateva sfaturi practice si valoroase care sa te ajute sa iei decizii care sa te implineasca.
De ce nu credem in termopane?
Pe fondul cererii in crestere, in zilele noastre gasesti „termopane” pe toate drumurile. Producatorii mari te bombardeaza cu oferte care mai de care mai tentante, iar firmele locale apar ca ciupercile dupa ploaie. Calitatea bineinteles difera de la un producator la altul, iar tu, ca si consumator, ajungi sa alegi dupa diverse criterii, printre care si pretul. Si astfel, te trezesti colaborand cu o firma ce ti-a oferit un discount semnificativ si ti-a garantat servicii de calitate fara o baza reala, riscand sa ajungi in final nemultumit de investitiile facute, pierzand timp si bani, dar mai ales, incredere.
Si asta pentru simplul fapt ca, la nivel national, semnificatia complexa a tamplariei din PVC sau aluminiu cu geam termoizolant a fost redusa la un singur termen - „termopan”.
Noi, la QFORT, in viziunea noastra de specialisti in tamplarie termoizolanta cu aproximativ 24 de ani de experienta in domeniu, intelegem cat de limitativ este termenul „termopan”, raportat la valoarea pe care muncim zilnic cu entuziasm sa o oferim clientilor si partenerilor nostri.
Pentru ca ne dorim sa aducem un plus de valoare in viata consumatorilor nostri, noi ca si producator national si international, nu ne regasim si nici nu ne putem identifica cu produsele vandute „la oferta”, „la cel mai mic pret”, la fiecare colt de strada.
In plus, in sens larg, tu ca si consumator, atunci cand cauti „termopane”, cauti de fapt o solutie care sa iti asigure siguranta, confort si protectie si care sa fie durabila in timp, pentru a-ti eficientiza astfel costurile si a investi inteligent. Si aceasta solutie se regaseste mai degraba in tamplaria termoizolanta.
5 sfaturi care sa te ajute sa alegi tamplarie termoizolanta si nu doar „termopane”
Daca vrei sa nu intri in categoria romanilor nemultumiti de tamplaria termoizolanta achizitionata si sa scutesti atat timpul alocat pentru negocieri si reclamatii, cat si pierderile financiare pe termen lung, trebuie sa tii cont de cateva sfaturi esentiale, pe care le-am adunat din experienta noastra in domeniu si pe care ti le impartasim cu drag mai jos:
1. Cerceteaza piata!
Primul lucru pe care este bine sa il faci atunci cand incepi cautarea celor mai potrivite produse de tamplarie termoizolanta, este sa cercetezi atent piata. Cum spuneam mai sus, exista numeroase companii, atat dezvoltate, cat si la inceput de drum, care se vor intrece in a-ti oferi cele mai atractive oferte pentru „termopane”. Pentru a avea siguranta celei mai bune decizii, trebuie sa alegi acel producator care iti poate aduce un plus de valoare.
Cea mai buna metoda este ca, dupa ce te-ai hotarat care sunt produsele de care ai nevoie (ferestre PVC, usi de intrare, usi de balcon, etc.), sa ceri oferte de pret din partea mai multor producatori pentru exact aceleasi produse.
Astfel vei avea la dispozitie informatii clare despre calitatea produselor, specificatiile, pretul si mai ales calitatea relationarii cu respectivul producator, prin intermediul volumului de informatii transmis, prin analizarea atitudinii angajatilor si prin evaluarea calitatii serviciilor de suport acordate.
2. Cerceteaza producatorul!
Dupa ce ai cercetat atent piata si ai ales un producator care rezoneaza cu asteptarile si nevoile tale, este foarte important sa cercetezi si producatorul. Diferenta dintre un producator care iti ofera doar „termopane” si un producator serios de tamplarie termoizolanta, poate fi observata in:
- Profesionalismul angajatilor: Cum esti tratat? Angajatii au adrese de e-mail profesionale sau adrese gratuite aflate la dispozitia oricui (Yahoo, Gmail, etc.)? Iti sunt oferite detaliile pe care le soliciti? Raspunsurile sunt prompte? Iti sunt respectate cerintele?
- Prezenta online a companiei: O companie care investeste in imaginea sa online, care are un site de prezentare bine pus la punct si transparent si care este capabila sa creeze comunitati in jurul brandului detinut, este o companie care are puterea financiara si organizationala sa dezvolte produse si servicii de calitate si care va pune pe primul loc nevoile clientilor sai pentru a-i nu fi afectata imaginea si reputatia.
- Parerea altora despre companie: Intreaba-ti prietenii, cunostintele, colegii, citeste recenzii si articole despre acest producator, citeste parerile consumatorilor de pe forumurile de discutii online, testimonialele si orice alte surse externe pe care le ai la dispozitie.
- Verifica rezultatele financiare ale companiei cu care te gandesti sa colaborezi: O firma care are recenzii bune, experienta in domeniu si rezultate financiare bune, este cea mai in masura sa livreze valoarea pe care o cauti.
3. Fii atent la detalii!
Detaliile sunt cele care fac diferenta intre alegeri bune si alegeri mai putin bune, intre simple „termopane” si tamplarie termoizolanta de calitate.
Producatorul pe care il alegi trebuie sa ofere in primul rand calitate. Cum iti dai seama daca produsele sunt de calitate inainte de a le achizitiona, mai ales atunci cand intelegerea detaliilor tehnice nu este punctul tau forte? Cel mai simplu mod este sa verifici care sunt certificarile si calificarile producatorului. Are certificari privind calitatea produselor? Colaboreaza cu furnizori de incredere? Produsele sunt sigure? Un producator de incredere va oferi in primul rand transparenta, punandu-ti la dispozitie toate aceste detalii.
4. Fugi de preturile prea mici!
Pretul este elementul de diferentiere si unul dintre cele mai importante aspecte de luat in considerare in procesul de luare a deciziei de cumparare. Este important ca pretul sa reflecte calitatea produselor, dar sa fie si eficient din punct de vedere al investitiei.
Cu toate acestea, in industria tamplariei termoizolante, principalul element de diferentiere este calitatea produselor, care vine din calitatea fiecarei componente in parte (de la profil, la sticla si feronerie) si durabilitatea acestora in timp.
Momentul in care un producator de „termopane”, mai ales unul de marime mica, cu rezultate financiare nesemnificative sau recenzii negative, transmite informatii precum „Termopane la cel mai mic pret”, „Discount de 50% la termopane”, „Oferta speciala la termopane”, ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru consumator.
Sfatul nostru este sa folosesti pretul ca element de diferentiere, doar dupa ce ai parcurs toti pasii anteriori (cercetare piata, cercetare producator, certificari / calificari) si esti pus in situatia de a alege intre doi producatori egali din punct de vedere al calitatii produselor si relationarii.
5. Nu uita de garantie!
Un alt element foarte important de care trebuie sa tii cont in procesul de alegere a producatorului de tamplarie termoizolanta potrivit este garantia acordata de acesta pentru produsele si serviciile livrate. Spre exemplu, daca o firma existenta pe piata de un an, care nu are o reputatie formata, sau o prezenta online activa sau ale carei date financiare nu prezinta incredere, iti ofera o garantie de 25 de ani, este foarte posibil sa nu aiba potentialul de a indeplini aceasta promisiune. De asemenea, daca o firma nu pune accent pe garantie sau omite sa va informeze despre acest detaliu, este importat sa o cereti.
Prin urmare, tu esti singurul responsabil de alegerile pe care le faci. Trebuie doar sa te hotarasti daca ceea ce iti doresti pentru casa ta consta in „termopane” sau tamplarie cu geam termoizolant din PVC si aluminiu si apoi sa actionezi in consecinta.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter