In conditiile in care in perioada 2008 - 2011 piata de zidarie a scazut cu 37% in volum si 64 % in valoare, Ceramica a reusit sa creasca cifra de afaceri din 2011 la o valoare de peste 65.6 de milioane de lei (~15.5 milioane de euro) depasind rezultatul din 2008, anul inceperii crizei economice. Potrivit reprezentatilor companiei, anul 2011 a adus la nivel national un trend descendent in domeniul constructiilor, aspect cauzat de puterea scazuta de cumparare a romanilor si de conjunctura economica nefavorabila. Dupa ce in 2009, primul an de criza, piata a scazut cu 29% in volum si 45% in valoare, 2010 si 2011 au adus din nou scaderi. In anul precedent piata de zidarie din Romania a atins un prag similar celui din 2005-2006, ajungand sub jumatatea celei din 2008 in ceea ce priveste valoarea. Din punct de vedere al volumului, in 2011 piata a fost cu 7% mai mica decat in 2010, in anul precedent fiind comercializati cu aproape 500.000 de metri cubi mai putini decat in 2010. In ultimii ani dinamica constructiilor a fost una relativ instabila; raportat la acest aspect, daca in 2010 au fost finalizate 48812 de locuinte, in 2011 estimarile indica un numar de aproximativ 43000 de locuinte. “In ciuda conjuncturii pietei, Brikston a reusit din 2008 pana in prezent sa se adapteze la situatia actuala si sa iasa cu capul sus din fiecare provocare, aspect evidentiat in principal de evolutia cifrei de afaceri si de cresterea vizibila a increderii clientilor in brandul care si-a respectat promisiunea facuta in 2008, de a pune in prim plan calitatea produselor oferite, indiferent de situatie. In dorinta de a rezista pe o piata de profil instabila, gama de caramizi a fost extinsa de la un numar de 5 modele la 20 de tipuri variate, in functie de natura si obiectivul constructiei. Pe langa acestea am lansat o serie de produse pentru oferirea de originalitate si rafinament casei si gradinii, Brikston Garden si Brikston Klinker. Mai mult, a fost creat un nou material de zidarie, BRAC. Acesta este un material unic pe piata din Romania, care incorporeaza cu succes urmatoarele calitati: rezistenta la compresiune, pret competitiv, durabilitate si usurinta de punere in opera datorata dimensiunilor mari”, a declarat Iulian Mangalagiu, Director General Ceramica Iasi.
Serviciul de Comunicate si Anunturi Agenda Constructiilor asigura publicarea rapida a informatiilor de actualitate referitoare la activitatea companiilor si a institutiilor din domeniile constructii, instalatii, tamplarie si sectoarele conexe. Va oferim posibilitatea de a va face cunoscute informatiile referitoare la evenimente, anunturi de selectie de oferta, licitatii etc., inclusiv prezentarea de noutati din domeniile tehnice si economice. Informatii suplimentare: tel./fax: 021/336.04.16-17; E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.