RO EN
Košík je prázdný

THYSSENKRUPP ELEVATOR: Orientare puternica spre activitatea de service

Anul precedent a fost normal pentru ThyssenKrupp Elevator Romania in ceea ce priveste evolutia financiara intr-o perioada de recesiune, in sensul ca incasarile s-au situat la 12,3 milioane de lei, in scadere de la cota de aproape 18 milioane de lei cat se raporta in intervalul anterior de referinta. "Aceasta diminuare a fost o consecinta directa a reducerii drastice a operatiunilor pe segmentul instalarii de echipamente noi, ca urmare a inexistentei unor proiecte de mare anvergura, indiferent daca ne referim la sectorul imobilelor de birouri, la cel comercial sau la cel rezidential. Situatia a fost echilibrata de focalizarea atentiei pe activitatea de intretinere, care a ajuns sa detina o cota de 40% in cifra de afaceri. Aceasta majorare reprezinta rezultatul a doua cauze distincte: pe de-o parte, contractia cererii de ascensoare noi si, pe de alta parte, insistenta pe care am dovedit-o in dezvoltarea sustenabila a activitatii respective. Se poate afirma ca, in acest moment, avem o experienta dovedita  in ceea ce priveste actiunile de mentenanta si intretinere atat la propriile instalatii, cat si la echipamentele multimarca. Echipa de tehnicieni de service in domeniu este formata din 12 specialisti, care au beneficiat de pregatire tehnica in centrele noastre de training din Europa, precum si la ITS-International Technical Services din Marea Britanie, unde sunt pregatiti specialisti pentru ascensoare si scari rulante multibrand, dobandind astfel competenta de a asigura servicii de intretinere si diagnoza pentru diverse tipuri de echipamente. De fapt, avantajul competitiv pe care il detinem in acest moment pe piata de profil este tocmai acest asa-numit «service multibrand» si pe care intentionam sa-l consolidam in perioada urmatoare. Evident, nu putem intra in competitie cu firmele de foarte mici dimensiuni, ce practica o concurenta neloiala si promit beneficiarilor costuri reduse, dar care nu acopera niciun serviciu profesional. De fapt, aceste companii doar semneaza niste documente si, eventual, pe parcursul contractului, asigura operatiuni de ridicare deranjamente. Din pacate, probleme cu acest tip de concurenta intalnim si in cazul cererilor de oferta la proiectele private, unde clientii exercita presiuni asupra pretului justificand nivelurile scazute oferite de companii «no-name», ce nu au nicio competenta de a efectua lucrari complexe de instalare a ascensoarelor si scarilor rulante. Asemenea atitudini duc, deseori, la pierderea unor proiecte importante si nu fac in niciun caz vreun serviciu pietei de profil. Estimarile noastre in ceea ce priveste evolutia bransei in acest an sunt realiste, ceea ce inseamna ca ne propunem mentinerea la nivelul din 2013. In urmatorul exercitiu financiar  insa este posibil sa asistam la lansarea unor proiecte noi atat in domeniul privat (ca urmare a unor noi investitii), cat si in cel public (lucrari de infrastructura, metrou, gari, modernizari de spitale etc.), ceea ce ar putea constitui o oportunitate si ar putea genera impulsul necesar pentru relansarea activitatii", a declarat Cristian Bourceanu, director general al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici
      

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter