RO EN
Košík je prázdný

THYSSENKRUPP: Divizia de lifturi a raportat vanzari in crestere cu 9%

Expertii ThyssenKrupp estimeaza ca, pe termen scurt, vanzarile concernului se vor situa pe un trend ascendent, insa rezultatele finale ale anului fiscal 2012-2013 vor fi mai slabe in raport cu exercitiul financiar precedent, cand se pozitionau la aproximativ 40 miliarde euro. Cauza principala a declinului este reprezentata de imposibilitatea compensarii scaderilor inregistrate de diviziile de otel si produse tehnologice prin avansul consemnat la nivelul departamentelor specializate in productia de bunuri de capital. In intervalul octombrie 2012 - iunie 2013, comenzile aferente activitatii operationale au cumulat 28,3 miliarde euro, fiind cu 8% mai mici fata de perioada anterioara. Un element pozitiv a fost acela ca divizia de ascensoare/scari rulante si cea ce solutii industriale au consemnat, din nou, consolidari semnificative. Astfel, vanzarile de lifturi au totalizat 4,5 miliarde euro, ceea ce reprezinta o sporire de 9%, in vreme ce comenzile au crescut cu 8%, pana la cota de 4,9 miliarde euro. Imbunatatirea performantelor a constituit o consecinta directa a majorarii cererii din regiunile aflate in curs de dezvoltare, insa un element care a contribuit in mod semnificativ la aceasta evolutie a fost reprezentat de masurile de restructurare a activitatii, implementate in anul fiscal anterior. Pe piata locala, sistemele din categoria lifturilor sunt distribuite prin intermediul subsidiarei ThyssenKrupp Elevator Romania, care a raportat, pentru 2012, o cifra de afaceri de 17,9 milioane de lei, in scadere cu 19% fata de 2011. Informatii suplimentare, la www.thyssenkrupp.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter