RO EN
Košík je prázdný

MITSUBISHI ELECTRIC: Majorarea vanzarilor de ascensoare la export

Divizia de energie si sisteme electrice din cadrul corporatiei nipone Mitsubishi Electric - unul dintre cei mai importanti furnizori globali de ascensoare si scari rulante - a anuntat, pentru primul trimestru al anului fiscal in curs, care a inceput la 1 aprilie a.c., o cifra de afaceri 236,6 miliarde yeni (1,9 miliarde USD), ceea ce reprezinta o majorare de 6% fata de perioada similara a exercitiului financiar precedent. La nivel de grup, vanzarile au cumulat 988,4 miliarde yeni (7,94 miliarde yeni). Sistemele de infrastructura sociala, la fel ca si cele destinate utilizarii in industria constructiilor (lifturi) au avut o evolutie eterogena. Astfel, daca in primul caz, comenzile au consemnat o crestere destul de importanta, in al doilea situatia a fost opusa, ca urmare a scaderii livrarilor de echipamente noi pe piata din Japonia. Cu toate acestea, incasarile au sporit considerabil pe seama exporturilor, un factor care a exercitat o influenta pozitiva a fost constituit de devalorizarea monedei nipone, favorizand, astfel, cresterea incasarilor de pe pietele externe. Pentru intregul an, expertii Mitsubishi estimeaza vanzari de peste 4.370 miliarde yeni, in vreme ce prognozele pentru semestrul intai acestea urmeaza sa fie de 2.000 miliarde yeni. In Romania, ascensoarele Mitsubishi sunt disponibile prin intermediul companiei Elmas, din Brasov, care a anuntat, pentru 2014, o cifra de afaceri de aproximativ 85,5 milioane de lei, cu 14,4% mai mare fata de anul precedent. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter