RO EN
Košík je prázdný

KONECRANES: Strategia de reducere a costurilor genereaza rezultate pozitive

Performanta financiara obtinuta de Konecranes in intervalul aprilie - iunie 2015 a fost in concordanta cu previziunile strategiei de dezvoltare pe termen scurt, elaborate de echipa manageriala a grupului. Astfel, in intervalul mentionat vanzarile au sporit cu 11,2%, pana la 535,6 milioane de euro, pentru semestrul intai cifra de afaceri cumuland 1,029 miliarde euro. Conducerea societatii a mentionat ca veniturile obtinute din servicii se plaseaza pe un trend pozitiv, perspectivele pentru intregul an fiscal ramanand incurajatoare. In ceea ce priveste incasarile rezultate ca urmare a livrarilor de echipamente, acestea s-au redresat dupa ce, in primul trimestru, a fost consemnata o anumita sincopa. In prezent, rezultatele pe segmentul respectiv se situeaza inca sub tinta stabilita. In sectorul motostivuitoarelor insa afacerile s-au incadrat in limitele prognozate atat din punct de vedere cantitativ, cat si al profitabilitatii. Actualmente, compania implementeaza un program special de reducere a costurilor, un accent deosebit fiind pus pe cresterea gradului de diferentiere a produselor proprii si diminuarea cheltuielilor variabile de productie. Reprezentanta locala, Konecranes SA, a anuntat pentru anul fiscal 2014 o cifra de afaceri de 15,9 milioane de lei, fiind mai mare cu 35,2% in raport cu exercitiul financiar anterior. In Romania este disponibila toata gama de echipamente din portofoliul companiei, incluzand poduri rulante, electropalane, motostivuitoare, macarale etc. Pentru informatii suplimentare, click aici

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter