RO EN
Košík je prázdný

IFMA: Cota de 25% - 30%, pe piata locala a lifturilor

Adrian Boniu (42 de ani)
Functia/Firma: director general, IFMA;
Experienta profesionala: 10 ani in domeniul ascensoarelor.

 

Societatea Romana de Ascensoare (IFMA) a fost fondata in 1960, livrand, din acel moment pana la inceputul anilor '90, peste 45.000 de echipamente din categoria lifturilor pe piata locala de profil. Ulterior, compania a colaborat cu importanti furnizori internationali de ascensoare, dezvoltand strategii care s-au adaptat in mod optim la caracteristicile cererii locale. Incepand cu 2005, firma a lansat propriul concept - dezvoltat integral de specialistii autohtoni - ce inglobeaza cele mai performante tehnologii disponibile in prezent, avand, de asemenea, un design deosebit. Produsele IFMA sunt executate in conformitate cu toate normele nationale si internationale referitoare la proiectarea, montajul, functionarea si intretinerea instalatiilor din aceasta categorie.

 

- Care a fost cifra de afaceri realizata in 2011 de compania a carei activitate o administrati?
- La incheierea exercitiului financiar precedent, vanzarile societatii noastre s-au situat la peste 7 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de aproximativ 7%, in comparatie cu incasarile corespunzatoare anului fiscal anterior. In ceea ce priveste previziunile pentru exercitiul financiar in curs, ne-am propus ca obiectiv de marketing obtinerea unei majorari moderate a veniturilor, care va fi cuprinsa intre 7% si 10%. Trebuie mentionat faptul ca un impact deosebit asupra performantei societatii noastre va fi exercitat de situatia economica actuala, care, din pacate este caracterizata printr-un grad limitat de predictibilitate.
- Cum va pozitionati in ceea ce priveste instalarea de unitati noi si activitatea de service/intretinere?
- Cota detinuta de IFMA pe piata lifturilor din Romania, in ceea ce priveste activitatea de instalare a ascensoarelor noi, este prognozata la un nivel cuprins intre 25% si 30%. Referitor la elementele operationale conexe, constand in actiuni de service si intretinere a unitatilor aflate in functiune, la nivel national avem in derulare contracte specifice pentru un numar de peste 3.500 de ascensoare. In ceea ce priveste o evaluare cantitativa, daca ne raportam la rezultatele aferente lui 2011, pe parcursul caruia am livrat si instalat peste 200 de ascensoare, este de asteptat ca in acest an sa reusim sa imbunatatim nivelul respectiv, ajungand pana la o cota de 220 de unitati.
- Ati lansat Romania produse noi in ultima perioada sau intentionati sa implementati o astfel de strategie in viitorul apropiat?
- In mod evident, imbunatatirea portofoliului de produse a constituit intotdeauna o prioritate a companiei noastre, mai ales din momentul in care a fost luata decizia reluarii procesului de dezvoltare a modelelor proprii. Din acest punct de vedere, din gama sortimentelor noi poate fi mentionat ascensorul Navero EVO, care constituie un echipament cu actionare electrica, fara a avea in dotare camera de masini. Tehnologia avansata folosita la proiectarea/executia liftului respectiv este complet compatibila cu toate preocuparile manifestate pe plan international in ceea ce priveste la protectia mediului si sustinerea conceptului de sustenabilitate. Este important de precizat faptul ca Navero Evo asigura economii semnificative atat gratie unui consum scazut de energie in exploatare, cat si prin dimensiunile reduse ale putului de montaj. Principalul castig este dat de faptul ca modelul inovator a fost foarte apreciat de parteneri si utilizatorii finali.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter