RO EN
Košík je prázdný

KUMA: Circa 70% din vanzarile anuale se datoreaza proiectelor de amenajari

Aproximativ 70% din vanzarile realizate de producatorul de lavoare si blaturi pentru bai si bucatarii Kuma Romania se realizeaza pe piata proiectelor de amenajari, diferenta de 30% din vanzari fiind destinate zonei de retail, potrivit datelor companiei de origine daneza. Printre principalele proiecte realizate cu produse Kuma se afla hotelurile de 4 si 5 stele Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn, Hilton, mall-urile Baneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour, complexurile rezidentiale si de birouri Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge, Blue Rose, Renault, stadioanele CFR Cluj, Arena Nationala, terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.
"Conceptele pentru baie Kuma sunt o prezenta iconica, care se remarca prin volumele continute si grosimile subtile care le confera caracteristici practice si functionale. O micro-arhitectura cu particularitati ce subliniaza caracterul exclusivitatii si al inovatiei. Formele si volume moderne sunt combinate pentru un concept final nu doar atragator din punct de vedere estetic, ci si extrem de practic, pentru a indeplini o serie de cerinte variate si foarte exigente, baia fiind o carte de vizita a spatiilor publice", precizeaza reprezentantii producatorului.
***
Kuma Romania este o companie daneza-romana infiintata in 1998, subsidiara a Kuma AS, din Danemarca. Designul nordic minimalist, tehnologia moderna, standardele inalte de productie si fabricatie, permit obtinerea unor produse de o calitate deosebita, pentru piata din Romania, peninsula Scandinava si alte tari din Europa.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter