RO EN
Košík je prázdný

HORNBACH: Vanzarile anuale ale concernului au depasit 3 miliarde euro

Grupul german Hornbach, specializat in comertul cu materiale de constructii prin intermediul centrelor de bricolaj, a inregistrat, in perioada martie 2010 - februarie 2011, vanzari totale de 3,01 miliarde euro, in crestere cu 5,7% fata de nivelul din acelasi interval al anului fiscal precedent. Evolutia s-a datorat, in special, majorarii semnificative a veniturilor subsidiarei Hornbach-Baumarkt AG, care beneficiaza de 133 de centre tip «Do-It-Yourself» (DIY) in noua tari din Europa. Afacerile filialei au sporit cu 5,6%, pana la 2,83 miliarde euro. Un avans important a fost inregistrat si de subgrupul Baustoff Union, vanzarile nete ale acestuia insumand 180 milioane de euro (+8,4% fata de nivelul din 2009-2010). "Afacerile au sporit considerabil in ultimul trimestru al perioadei fiscale recent incheiate (decembrie 2010 - februarie 2011). Interesul clientilor germani pentru produsele tip DIY este in crestere, consumul fiind incurajat de previziunile pozitive referitoare la evolutia economiei in acest an. Astfel, veniturile celor 92 de magazine din Germania s-au majorat cu 4%, pana la 1,64 miliarde euro", a declarat Albrecht Hornbach, presedintele grupului. In ceea ce priveste activitatea in afara tarii de origine, cifra de afaceri a concernului a inregistrat un salt de 7,7%, pana la 1,19 miliarde euro, datele incluzand si vanzarile celor doua centre inaugurate anul trecut in Breda (Olanda) si Bucuresti (Romania). Informatii suplimentare, la www.hornbach.com

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter