RO EN
Košík je prázdný

BOSCH investeste in educatia si dezvoltarea angajatilor companiei

Bosch, lider global in furnizarea de tehnologii si servicii, este unul dintre cei mai doriti angajatori din Romania, conform unui studiu realizat de o companie specializata in solutii de recrutare si brand de angajator. Bosch ocupa locul sase la nivel national in topul celor mai doriti angajatori, realizat de Catalyst Solutions in 2019, in crestere cu 19 pozitii fata de anul 2015 si cu patru pozitii fata de anul trecut. Conform studiului, compania este prima optiune pentru inginerii din Cluj si a doua optiune pentru candidatii cu profil tehnic din Transilvania. De asemenea, Bosch ocupa locul al doilea in preferintele candidatilor vorbitori de limbi straine din zona de vest a tarii. Studiul, aflat la a paisprezecea editie, s-a derulat pe un esantion de peste 18.000 de respondenti cu profil de business, socio-uman, tehnic si farma si a avut ca obiectiv oferirea unei perspective asupra comportamentului si asteptarilor candidatilor in raport cu principalii angajatori ce activeaza pe plan local.
„Bosch s-a concentrat in ultimii ani pe actiuni care au dus la consolidarea brandului de angajator si rezultatele sunt vizibile, astazi aflandu-ne pe locul sase in preferintele angajatilor romani”, a declarat Mihai Boldijar director general al Robert Bosch SRL si reprezentantul Grupului Bosch in Romania. „La 25 de ani de la deschiderea primei filiale in Romania, compania continua sa isi consolideze pozitia solida in tara, fie ca vorbim de extinderea operatiunilor, de initiative care sustin comunitatile locale si educatia sau de pozitionarea in topul preferintelor candidatilor”, a adaugat Boldijar. Compania este recunoscuta ca unul din cei mai apreciati angajatori si la nivel gobal, avand aproximativ 410.000 de angajati in intreaga lume si o cifra de afaceri de 78,5 miliarde de euro in 2018. „Brandul de angajator reprezinta o prioritate pentru noi, iar rezultatele din 2019 reflecta eforturile din ultimii ani si abordarea pe termen lung care sta la baza strategiei noastre”, a spus Cristina Corello, director de resurse umane in Bosch Romania. „Contextul de piata foarte competitiv ne provoaca sa fim din ce in ce mai buni si sa avem o abordare unitara si localizata in strategia brandului de angajator, fiind preocupati sa oferim o experienta valoroasa atat candidatilor, cat si angajatilor nostri, in functie de nevoile acestora”, a adaugat Corello.
Bosch se adreseaza nevoilor candidatilor cu o oferta adaptata
Studiul realizat de Catalyst Solutions identifica o serie de criterii care stau la baza alegerii unui angajator, cum ar fi recunoasterea performantei, mediul de lucru placut, incurajarea dezvoltarii profesionale si accesul la expertiza, salariul atractiv, un mediu de lucru sigur, beneficii si bonusuri acordate. Participantii la studiu apreciaza faptul ca Bosch este un jucator de top in domeniul sau, ce ofera un loc de munca sigur, dar si noi provocari profesionale, se bucura de prestigiu in piata si ofera produse si servicii inovatoare. De asemenea, potentialii candidati asociaza compania cu deschiderea de oportunitati internationale, acces la tehnologie de ultima generatie si la indrumarea expertilor, cu un pachet de salariu si beneficii atractive si o atmosfera prietenoasa de munca.
„Dimensiunea organizatiei, alaturi de distributia geografica si diversitatea de roluri pe care un potential candidat o poate gasi intr-o astfel de organizatie sunt cateva din lucrurile care au contribuit la cresterea Bosch in topul celor mai doriti angajatori”, a declarat Dragos Gheban, manager general la Catalyst Solutions. „Pe de alta parte, Bosch Romania s-a remarcat in ultimii ani printr-o strategie de employer branding din ce in ce mai consolidata si adaptata nevoilor candidatilor”, a continuat Gheban.
Atentie deosebita acordata angajatilor
Strategia Bosch de crestere a imaginii de bun angajator se concentreaza si pe mediul intern, cei peste 8000 de angajati din Romania fiind principalii ambasadori ai brandului Bosch. „Angajatii nostri pot spune cel mai bine cum este Bosch ca angajator, ei sunt aceia care transmit in exterior o imagine pozitiva despre compania noastra, actionand ca adevarati ambasadori, iar pentru acest lucru le multumim”, a continuat Corello. In acest sens, compania a realizat in anul 2019 un studiu intern pentru a identifica elementele cele mai apreciate de catre angajati in experienta lor cu Bosch. Astfel, un factor motivant pentru angajati este faptul ca pot contribui semnificativ la succesul unei companii ce modeleaza lumea de maine prin solutiile sale, dar si faptul ca se simt apreciati si acceptati asa cum sunt de catre organizatie. Implicarea Bosch in actiuni de responsabilitate sociala este, de asemenea, un element important. Securitatea si stabilitatea organizatiei, curatenia la locul de munca sau atmosfera de lucru se numara si ele printre aspectele importante mentionate.
Bosch acorda o atentie deosebita satisfactiei angajatilor si ofera acestora un mediu de lucru modern, inspirational si un pachet de beneficii flexibile, adaptate la nevoile individuale. Astfel, angajatii pot alege, printre altele, servicii medicale, asigurari de pensie, servicii de turism sau bonuri de masa. In plus, compania ofera acces la activitati sportive, posibilitate de a lucra de acasa, iar in unele locatii, transport zilnic gratuit. Mai mult, compania promoveaza o cultura organizationala deschisa, cu accent pe diversitate si responsabilitate.
Bosch investeste in educatie si in dezvoltarea angajatilor
Ca parte a angajamentului sau fata de Romania, Bosch dezvolta permanent programe care sustin relatia dintre educatie si mediul de afaceri: de la programe de masterat sau cursuri la universitati importante din tara, la scoala duala si chiar la infiintarea propriului Centru de Training, la Cluj, in 2017. De exemplu, Bosch lanseaza anul acesta la Cluj un nou program dedicat viitorilor ingineri. Compania ofera zece locuri pentru studentii pasionati de inginerie, care au terminat sau urmeaza sa termine anul acesta studiile universitare si doresc sa opteze pentru un program intensiv de invatare de 18-24 de luni pentru a deveni experti intr-una din ariile tehnice ale fabricii. In acelasi timp, Bosch sustine tinerii absolventi prin programe precum Junior Managers (JMP), dedicat tinerilor viitori manageri. Mai mult, peste 700 de studenti au participat anul trecut la programe specifice in sediile Bosch din Romania. In plus, compania investeste si in dezvoltarea profesionala a angajatilor sai, in conformitate cu filozofia „lifelong learning”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter