RO EN
Košík je prázdný

SHERWIN WILLIAMS consemneaza stagnarea vanzarilor in trimestrul al treilea

Vanzarile nete consolidate realizate de grupul nord-american Sherwin-Williams au crescut cu 0,5% in trimestrul al treilea din acest an, ajungand la 5,15 miliarde USD. Livrarile nete realizate de magazinele din SUA si Canada au scazut cu 2,8%, pe fondul problemelor legate de disponibilitatea materiilor prime. Veniturile operationale brute s-au diminuat pana 834,2 milioane USD, fiind aferente unei marje de 16,2%. Referitor la fluxul operational de numerar, acesta a cumulat 2,1 miliarde USD, in primele noua luni ale anului. Conducerea companiei a afirmat ca cererea de produse specifice ramane puternica pe pietele finale de arhitecturale si industriale. Cu toate acestea, rezultatele recente au fost afectate semnificativ de provocarile continue legate de lanturile de aprovizionare. Astfel, vanzarile nete consolidate au crescut cu mai putin de 1%, deoarece disponibilitatea materiilor prime a afectat negativ livrarile totale. Grupul continua sa implementeze cresteri de pret pentru a compensa costurile mai mari, avand convingerea ca marjele se vor recupera pe masura ce inflatia se va diminua. In period urmatoare, initiativele de crestere strategica vor viza deschiderea a...

Articolul complet este disponibil numai abonaților.
Va rugam sa optați pentru
AUTENTIFICARE sau ABONARE STIRI

Va multumim! 

ABONARE (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel/Fax: 021-336.04.16, 031-401.63.88

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter