La inceputul lui 2008, compania Selena, din Bucuresti, a estimat - pentru intregul an - o crestere a cifrei de afaceri pana la nivelul de 25 milioane de lei (+27% comparativ cu 2007). Obiectivele firmei vizau cresteri cuprinse intre 35% si 60% ale vanzarilor pe grupe de produse (pentru acoperisuri, adezivi, etansanti si benzi adezive), precum si dublarea livrarilor de elemente de fixare (suruburi autoforante, autofiletante si de montaj).
"Piata materialelor de izolare-etansare utilizate pentru montajul acoperisurilor si invelitorilor a urmarit tendinta de crestere a pietei de invelitori, consemnand majorari de 30%-35% (in functie de tipul de material si de aplicatie). In cazul materialelor de etansare (masticuri, hidroizolanti, etansanti,
siliconi si echipamente/accesorii de montaj aferente) evolutia a fost diferentiata pe grupe, dar apreciem, totusi, ca sporirea agregata a tuturor tipurilor de etansanti, a fost de circa 20% - 25% in 2007. In ceea ce priveste sectorul adezivilor de montaj (gata de utilizat, pasta, inclusiv adezivi - izolant/etansanti), acestia au avut, anul trecut, o crestere estimata de 25%. Semnalele din ultimele luni, in special de pe piata constructiilor rezidentiale si incetinirea derularii proiectelor dezvoltatorilor imobiliari ne indreptatesc sa credem ca evolutia generala pana la sfarsitul anului nu va permite furnizorilor de pe piata de profil sa-si atinga obiectivele estimate la inceputul anului 2008", a declarat Dorin Spataru, administrator al societatii. Mai multe informatii puteti afla din editia Octombrie a revistei Agenda Constructiilor.