RO EN
Košík je prázdný

DURAZIV: Vanzari de vopsele de peste 1,7 milioane de euro in primele 10 luni

Vanzarile de vopsele ale producatorului de materiale de constructii Duraziv detin, in prezent, o pondere de peste 10% din cifra de afaceri a companiei, valoarea totala a livrarilor realizate in primele zece luni ale anului in curs fiind de 1,7 milioane de euro. Astfel, conducerea societatii si-a revizuit pozitiv estimarile initiale, potrivit carora in 2011 incasarile acestei divizii ar fi totalizat 1,5 milioane de euro, valoarea respectiva fiind depasita deja in perioada ianuarie - octombrie a.c. Duraziv a demarat productia de vopsele in a doua parte a anului precedent, in urma unei investitii de un milion de euro.
 
Daniel Guzu, director general al companiei Duraziv: "Faptul ca am reusit sa vindem vopsea in valoare de peste un milion de euro in mai putin de noua luni pe o piata nu foarte dinamica, ne-a confirmat faptul ca decizia de a investi in crearea unui nou sortiment (fara miros) a fost productiva. Am propus pietei un produs ecologic, revolutionar, fara a avea certitudinea ca acesta va fi bine primit de consumatori, insa rezultatele evidentiaza faptul ca utilizatorii sunt deschisi pentru materiale care pot schimba radical modul in care este privit un anumit produs. Trebuie mentionat, de asemenea, ca noul sortiment a fost primul produs industrial din Romania care a obtinut dreptul de a folosi eticheta ecologica acceptata la nivelul Uniunii Europene. In ceea ce priveste vanzarile din primele noua luni ale anului, acestea s-au majorat cu 32,7%, livrarile de adezivi inregistrand o crestere de peste 40%. Pentru intregul an avem in vedere un avans de 30% al afacerilor, datorita rezultatelor optime raportate semestrial".

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter