RO EN
Košík je prázdný

AKZONOBEL POWDER COATINGS: Dezvoltare a activitatii in 2011

Conducerea companiei AkzoNobel Powder Coatings estimeaza pentru exercitiul financiar in curs obtinerea unei cifre de afaceri de 2,1 milioane de euro, cota comercializarii de vopsele pulbere pentru domeniul arhitectural fiind de 60% din totalul vanzarilor. Conditiile pe piata de profil au fost foarte dificile in 2011, ca urmare a cresterii cotatiei continue a materiilor prime (fenomen initiat in 2010), care a generat dificultati de aprovizionare, mai ales ca volumul cererii este foarte mare in tarile aflate in curs de dezvoltare.
 
Anamaria Hodorogia, specialist de marketing in cadrul AkzoNobel Powder Coatings: „Ca urmare a dificultatilor specifice pietei furnizorilor de sisteme, am decis sa majoram preturile la sortimentele finite, aceasta masura constituind o necesitate obiectiva. Un alt element strategic pe care l-am aplicat la nivelul filialei autohtone a constat in lansarea colectiei Interpon D Brilliance, o gama de vopsea pulbere cu efect metalic si stralucitor, creata special pentru a fi folosita la finisarea obiectelor de metal ce se pot expune si la exterior (profile de aluminiu, rame de fereastra, usi sau paneluri). Gama inovatoare este formata din sase nuante, vopseaua pulbere aplicandu-se intr-un singur strat, prin care se obtine un finisaj ce anterior rezulta numai dupa folosirea vopselei lichide sau a doua straturi de vopsea pulbere, caracterizat printr-un grad inalt de durabilitate. Utilizarea acestei solutii se incadreaza in tendintele arhitecturale actuale, de a crea cladiri cu o vizibilitate mare, produsele respective fiind dezvoltate special, la solicitarile clientilor, timp de doi ani, de departamentele de cercetare din mai multe tari. Tot in 2011 am lansat noua pagina autohtona de internet a diviziei de vopsea pulbere Interpon. Prin intermediul acesteia, arhitectii, constructorii, specialistii din domeniul vopsirii electrostatice, inginerii si designerii pot comanda online cataloage de culori sau pot descarca brosuri/fise tehnice. De asemenea, au posibilitatea de a primi zilnic informatii referitoare la noutatile lansate si la reducerea influentei asupra mediului, ceea ce constituie un aspect definitoriu al activitatii noastre. Totodata, arhitectii au la dispozitie produse din stoc, insa foarte multe nuante/efecte se pot realiza la comanda”.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter