RO EN
Košík je prázdný

PHILIPS: Crestere de 7% a veniturilor diviziei Lighting

Veniturile diviziei de corpuri de iluminat din cadrul grupului Philips (Olanda) au insumat, in ultimul trimestru al anului trecut, aproape 2,07 miliarde euro, in crestere cu 7% fata de aceeasi perioada din 2010. Potrivit informatiilor incluse in cel mai recent raport financiar al holdingului, compania si-a consolidat pozitia de lider al acestui segment pe pietele din India si China, in 2011 fiind deschise peste 600 de spatii de prezentare si centre de vanzare specializate. "Anul trecut, a fost lansat modelul Philips StyliD Performance LED, destinat utilizarii in proiectele de retail, sortiment care a contribuit semnificativ la cresterea vanzarilor din Europa. Totodata, in perioada urmatoare, se are in vedere comercializarea a 200.000 de corpuri de iluminat cu tehnologie LED pentru utilizatorii casnici din Africa de Sud, ce vor genera economii de 60.000 de tone de dioxid de carbon pe an si reducerea costurilor de iluminare cu aproximativ 4 miliarde euro (aproximativ 20 de euro/lampa)", se arata in documentul citat. In general, vanzarile de corpuri de iluminat cu tehnologie LED ale Philips s-au majorat cu 37% in ultimele trei luni din 2011 si reprezinta, actualmente, 18% din livrarile totale ale diviziei Lighting. La nivel de grup, in intervalul octombrie - decembrie 2011, Philips a raportat venituri de 6,7 miliarde euro, cu 3% superioare celor din intervalul similar din 2010, cele mai importante cresteri fiind consemnate pe segmentul produselor pentru iluminat. Informatii suplimentare, la www.philips.ro

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter