RO EN
Košík je prázdný

NextUp: Un soft ERP poate sa scada cu 50% gradul de incarcare a angajatilor

Transformarea digitala a afacerilor din Romania a devenit in ultimele luni un subiect in voga si asa va fi in continuare, deoarece raportarile fiscale vor fi din ce mai complexe si mai sofisticate. Fara ajutorul tehnologiei, si mai exact al unui sistem integrat de gestiune a afacerii de tip ERP, o firma din Romania se va confrunta cu dificultati in ceea ce priveste raportarile catre ANAF si nu numai.
NextUp Solutions, una dintre cele mai mari firme de solutii software pentru business, cu peste 5.500 de companii din diverse domenii de activitate in portofoliul de clienti, ajuta companiile sa-si digitalizeze modul de organizare a activitatii prin implementarea unui sistem ERP performant si modern.
”Cu un soft adaptat nevoilor companiei, dupa primii pasi de implementare, ownerul va observa imediat beneficiile. Dar, trebuie sa spunem clar si raspicat, ca cele mai spectaculoase rezultate sunt obtinute de companiile care isi organizeaza procesele de business inainte sa implementeze softul. Pentru a genera o transformare profunda, managerii si ownerii din Romania trebuie sa inteleaga in primul rand ca un soft ofera rezultate doar atunci cand antreprenorii au facut o ”curatenie de primavara” in organizatia lor, au luat decizii despre cine ce face, ce automatizeaza si ce nu poate fi automatizat.” a mentionat Roxana Epure, Managing Partner NextUp Solutions.
Un soft ERP performant si adaptat business-ului poate sa scada consumul de timp cu 50% pentru angajatii din administrativ, contabilitate, vanzari sau productie. Mai mult decat atat, un program ERP este intuitiv si usor de folosit, de exemplu unui specialist in resurse umane care foloseste un program de salarii ii va lua maximum 7 minute pentru generarea primului fluturas de salarii, fara nicio formare in prealabil, descurcandu-se singur in sistem.
Task-urile repetitive, consumatoare de timp se automatizeaza, iar angajatii au timp pentru activitatile generatoare de profit pentru firma. In plus, cand vine vorba de solutiile de raportare SAF-T si e-Factura, NextUp Solutions este una dintre putinele companii de software care dezvolta acest tip de solutii pentru automatizarea raportarilor catre ANAF.
”Din punct de vedere legislativ, o firma are in prezent mai multe responsabilitati. Trebuie sa declare facturile, datele despre stocuri, achizitii, datele despre furnizori, preturile de la furnizori si cum a decis sa mapeze tranzactiile firmei pe conturile contabile. Sunt date pe care le declari si in SAFT si in alte raportari, cum este Declaratia 394 care se depune luna de luna. Manual este imposibil sa faci aceste verificari. La fel de imposibil este sa alegi cate un cod corect din nomenclatorul de coduri SAFT (care are peste 5,000 de coduri) pentru fiecare tranzactie din firma ta, pe ultimele 6 luni, acest lucru fiind valabil pentru cei care nu au inceput de la zero din ianuarie si va trebui sa se ocupe de acest lucru retroactiv. ” a completat Roxana Epure.
Companiile care apeleaza la ajutorul unui soft ERP si beneficiaza de automatizarea raportarii vor simplifica munca departamentului financiar-contabilitate sau de resurse umane, ceea ce scurteaza enorm timpul alocat acestor procese. In plus, mai ales pentru companiile din productie, un soft performant ERP ii ajuta pe angajati si manageri sa analizeze rapoartele de vanzari in care pot observa evolutia preturilor, precum si sa aiba un raport de venituri versus cheltuieli care sa-i ajute sa se calibreze la inflatie si evolutia pietei.
Echipa NextUp Solutions se pregateste in continuare cu noi functionalitati, tinand pasul cu schimbarile legislative si evolutia pietei. Acesta este si motivul pentru care in prima parte a anului 2023, compania a inregistrat o crestere de 100% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Reprezentantii companiei se asteapta la un an mai bun ca precedentul si investesc contant in produse noi care sa repozitioneze activitatile zilnice pentru a reduce consumul enorm de timp.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter