RO EN
Košík je prázdný

Mobexpert si Global Vision lanseaza proiectul digital 360˚ Office Solutions

Mobexpert si Global Vision au anuntat un parteneriat prin care diviziile Mobexpert Office, respectiv Property and Facility Management din cadrul Global Vision vor colabora intr-un proiect digital comun, dedicat segmentului office.
Parteneriatul celor doua companii romanesti, cat si lansarea proiectului 360˚ Office Solutions by Mobexpert Office & Global Vision au fost anuntate in cadrul unui eveniment ce a avut loc pe data de 6 iulie in showroom-ul Mobexpert Office Pipera.
Impactul pandemiei asupra spatiilor de birouri, asupra relatiilor de lucru, a relatiilor dintre proprietarii cladirilor si chiriasi a devenit un subiect de interes si foarte des dezbatut. Potrivit unui studiu realizat de EY, in ultimii doi ani, peste 55% din suprafetele de spatii de birouri au suferit modificari, fapt ce a scos in evidenta o nevoie a pietei, crescand astfel, interesul de a gasi modalitati prin care spatiile de birouri trebuie adaptate la nevoile ocupantilor lor.
Recent, atentia a fost directionata spre modul in care companiile abordeaza „intoarcerea la birou”, iar obiectivul acestui parteneriat este de a ajuta companiile sa se dezvolte, oferind solutii complete pentru spatiile de lucru. Proiectul 360˚ Office Solutions by Mobexpert Office & Global Vision se adreseaza companiilor prin prisma a doua directii: consultanta specializata si proiecte “custom made” adaptate profilului si nevoilor acestora.
“Cred ca este un parteneriat diferit, cel putin din cateva perspective. Structura parteneriatului nostru cu Mobexpert este diferita din perspectiva istoricului celor doua companii - suntem doua companii romanesti ce fac parte din doua industrii complementare. Mobexpert a dezvoltat in cei aproximativ 30 de ani de activitate, solutii multiple de amenajare a spatiilor de birouri, Global Vision a inceput acum aproape 20 de ani ca o firma de constructii, continuand activitatea in zona dezvoltarilor imobiliare de birouri si proiecte cu functiuni mixte, dar si in cea a administrarii de proprietati pe termen lung. Industriile noastre sunt relativ noi in Romania, ceea ce imi permite sa afirm ca suntem doua companii cu traditie si continuitate in aceasta industrie. Mai mult, impartim si acelasi set de valori - flexibilitate, agilitate, inovatie si pasiunea pentru ceea ce facem. Incepand de anul acesta vrem sa ne axam mai mult pe segmentul dezvoltarii de spatii de birouri si tintim un anumit segment, si anume, cel al companiilor mici si mijlocii. Impreuna cu Mobexpert, putem sa construim, pe baza unei intelegeri si a unei evaluari foarte bune a nevoilor, solutii personalizate care sa cuprinda, in special, pentru segmentul small si medium, pachete la cheie, de la mobilier si spatiu, pana la furnizarea de suport in ceea ce priveste tehnologia, sau chiar finantarile”, spune Sorin Preda (foto), Fondator si CEO Global Vision.
 
 
“Ne-am implicat in parteneriat alaturi de Global Vision din dorinta de a oferi solutii complete si personalizate pentru spatiile actuale de birouri. Ne dorim sa nu privim pasiv schimbarile radicale din zona spatiilor de lucru, sa sprijinim prin solutii inovative un domeniu puternic afectat de pandemie. Divizia Mobexpert Office a oferit inca de la inceput, perspective noi asupra amenajarilor spatiilor de lucru si dorim sa continuam in acelasi mod. Alaturi de partenerul Global Vision, credem ca vom putea raspunde prompt la cerintele actuale ale pietei”, a declarat Dan Sucu, Fondator si Presedinte Mobexpert.
“Ne bucura parteneriatul cu Global Vision si suntem convinsi ca impreuna vom reusi sa raspundem provocarilor actuale din zona spatiilor de birouri. Credem ca orice companie poate apela cu incredere la solutiile oferite prin platforma nou lansata, 360˚ Office Solutions, incepand de la business-urile care sunt la inceput de drum, pana la companii care detin suprafete importante. Identificarea nevoilor actuale ale pietei si oferirea de solutii personalizate vor fi pasii esentiali in regandirea spatiilor de birouri pentru viitor. Mobexpert Office poate oferi servicii complete de amenajare a spatiilor de birouri, de la concept si proiectare, autorizare, managementul proiectului, fit-out, mobilare, transport si montaj inclusiv relocari si service.Traversam o perioada plina de schimbari pe piata office, si bineinteles, acestea implica si regandirea business-urilor si actualizarea permanenta a ofertei de produse si servicii destinate pietei”, precizeaza Adelina Badea, CEO Mobexpert.
“In ultimul an, am intalnit multe situatii in care angajatorii au alocat bugete pentru reamenajarea spatiilor de birouri, cu scopul de a convinge angajatii sa se intoarca la locul de munca. Consider ca reamenajarea satisface o curiozitate, nu o nevoie. Aici gasim esenta acestui subiect sensibil. O solutie arhitecturala generala nu functioneaza, cand factorii decizionali in acest proces sunt de ordin emotional, personal. Aceasta este solutia cu care ne propunem sa ne intampinam clientii, inceperea unui proces de consultanta in vederea profilarii angajatilor, identificarea factorilor care ii motiveaza in plan profesional dar si personal. In urma unei astfel de analize, pe baza expertizei Global Vision si Mobexpert, putem creiona o solutie personalizata, pentru fiecare cultura organizational, o solutie care satisface pe termen lung nevoi, si nu doar pe termen scurt curiozitati”, adauga Codrin Apostol, Director Executiv Global Vision, divizia Property and Facility Management.
Proiectul 360˚ Office Solutions va fi dezvoltat in perioada urmatoare, putand fi accesat de pe pagina Global Vision la adresa: https://globalvision.ro/mobexpert-360officesolutions. Cei care acceseaza pagina pot trimite deja solicitari sau obtine informatii prin intermediul unui formular. Pagina va putea fi accesata si de pe site-ul Mobexpert Office.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter