DocProcess, lider in automatizarea proceselor de business in Romania, anunta consolidarea departamentelor de vanzari si marketing prin atragerea a doi executivi cu experienta in companii de top in domeniul tehnologiei. Andreea Anton (foto) a fost numita Director al departamentului de vanzari, iar Stefania Ivanciu, Director de Marketing. Andreea va fi responsabila de dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii si potentialii clienti din Romania, iar Stefania de coordonarea strategiei de marketing end-to-end si cresterea cotei de piata a companiei la nivel national.
„De la intrarea fondului de private equity, Morphosis Capital in actionariatul companiei, DocProcess a intrat intr-o noua etapa de dezvoltare. Ne dorim sa ne extindem la nivel international intr-un ritm rapid, dar in acelasi timp sa ne consolidam pozitia de lideri in automatizarea proceselor de business in Romania. Pentru a realiza acest obiectiv, avem nevoie de construirea si intarirea departamentelor de vanzari si marketing, piloni cheie in acest proces de consolidare. Andreea si Stefania detin o expertiza remarcabila in domeniile lor de activitate, avand peste 16 ani de experienta profesionala in companii globale de tehnologie. Suntem convinsi ca ne vor sprijini in modelarea strategiei si a operatiunilor DocProcess astfel incat clientii si potentialii clienti sa beneficieze de cele mai bune servicii din partea noastra,” a declarat Daniela Apolozan, CEO DocProcess Romania.
Andreea Anton, noul Director de Vanzari pentru piata din Romania are o experienta de peste 18 ani dobandita in Vodafone Romania. In cadrul DocProcess, Andreea va fi responsabila de dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii si potentialii clienti din Romania prin remodelarea strategiei locale de vanzari. De-a lungul carierei sale, Andreea a lucrat cu peste sute de clienti din Romania, dar si cu companii prezente pe diverse piete internationale, fiind recunoscuta pentru abordarea sa dinamica si orientata spre rezultate.
„Sunt incantata sa ma alatur echipei DocProcess si sunt si mai entuziasmata de inovatiile continue pe care compania le aduce in domeniul automatizarii proceselor de afaceri catre mii de clienti. Astept cu nerabdare sa imi aduc contributia la dezvoltarea continua a companiei, precum si a clientilor si partenerilor nostri,” a mentionat Andreea Anton, noul Director de Vanzari al DocProcess.
Stefania Ivanciu, numita Director Marketing pentru Romania, are o experienta de peste 16 ani in diferite roluri de marketing la nivel local si regional pentru companii de tehnologie de top, precum Oracle si IBM. In cadrul DocProcess, Stefania va fi responsabila de dezvoltarea strategiei de marketing end-to-end si cresterea cotei de piata a companiei la nivel national prin realizarea de parteneriate si sprijinirea echipelor de vanzari in atingerea obiectivelor propuse. Datorita stransei colaborari cu o multitudine de agentii, de parteneri si clienti internationali si implementarii de strategii de marketing de succes in cadrul companiilor in care a activat, Stefania este recunoscuta pentru usurinta cu care construieste, comunica si coordoneaza diferite echipe.
„Ma bucur ca ma alatur companiei in aceasta etapa a calatoriei sale de transformare. Abia astept sa imi aduc aportul la dezvoltarea afacerii in Romania prin atragerea unei noi baze de clienti si consolidarea celei existente. Este impresionant ca pot spune povestea DocProcess avand alaturi de mine o echipa cu o viziune orientata spre viitor, dedicata clientilor si dezvoltarii continue a companiei,” a declarat Stefania Ivanciu, noul Director de Marketing al DocProcess.
In septembrie 2019, DocProcess anunta intrarea in actionariatul sau a fondului de private equity, Morphosis Capital. De atunci si pana astazi, compania a trecut si continua sa treaca printr-un proces de transformare a afacerii, concentrandu-se, in special, pe extinderea serviciilor la nivel global. In aprilie 2020, DocProcess a deschis un birou comercial in Paris, Franta avand in vedere contextul favorabil adus de publicarea Loi de Finances 2020, conform careia pana in 2025, toate facturile de tip business-to-business trebuie sa fie emise in format electronic. In aprilie 2021, compania a deschis un birou comercial in SUA in orasul Austin, Texas si l-a numit CEO la nivelul grupului pe Salim Sunderji, care este responsabil de dezvoltarea de parteneriate globale si extinderea serviciilor DocProcess in SUA, Marea Britanie, Orientul Mijlociu si India.
„Ne aduce o satisfactie enorma faptul ca Andreea si Stefania, care detin o experienta de top acumulata in companii multinationale de tehnologie, s-au alaturat echipei DocProcess in calatoria de dezvoltare a companiei. Atragerea unor talente de calibru in echipa este o dovada a credibilitatii DocProcess pe piata si suntem increzatori ca vor conduce compania spre rezultate remarcabile,” a adaugat Simona Gemeneanu, cofondator Morphosis Capital.
Solutiile de automatizare puse la dispozitie de DocProcess prin platforma sa de Business Ecosystem Automation sprijina companiile sa economiseasca sute de ore in fiecare luna in procesarea facturilor si reducerea ratei de eroare a documentelor pana la 0,1%. In functie de structura echipei financiare, intre 30% si 90% dintre angajatii care inainte de implementarea solutiei DocProcess erau dedicati sarcinilor manuale repetitive au fost redirectionati catre activitati cu valoare adaugata precum prelucrarea datelor, analiza, gestionarea tranzactiilor complexe sau imbunatatirea proceselor existente.
Peste 3,500 de furnizori si parteneri ai companiilor care au implementat platforma DocProcess, au fost integrati si interactioneaza 100% digital cu ecosistemul lor inca din prima zi. Clientii care utilizeaza solutii DocProcess de automatizare a proceselor de business sunt multinationale precum Carrefour, Cora, Lactalis, Mondelez, Strauss, E-mag, precum si companii antreprenoriale de tipul E-Boda, Altex si Flanco.