RO EN
Košík je prázdný

Jungheinrich si Nico Rosberg promoveaza solutii electrice nepoluante si sustenabile

Jungheinrich si Nico Rosberg isi unesc fortele pentru a promova solutii electrice nepoluante si sustenabile. Personalitate importanta in domeniul sustenabilitatii si campion mondial de Formula 1 in 2016, Nico Rosberg devine imaginea celui mai important jucator de pe piata echipamentelor intralogistice, in calitate de ambasador al brandului Jungheinrich.
"Nico Rosberg nu este doar o legenda in lumea pasionatilor de Formula 1. Ca investitor si vizionar, Nico impartaseste pasiunea Jungheinrich pentru tehnologii sustenabile si inteligente din punct de vedere climatic" explica Dr. Brzoska, Chairman of the Board of Management, Jungheinrich AG. Fostul pilot de curse este co-fondator al Greentech Festival, o platforma globala dedicata tehnologiilor futuriste in domeniile mobilitatii, nutritiei, agriculturii, finantelor, modei si energiei. Dupa retragerea sa din lumea sportului, Rosberg a devenit un sustinator marcant al solutiilor de mobilitate electrica, fiind promotor al unei conduite de afaceri orientata spre sustenabilitate. "Avem nevoie de o viziune noua si de tehnologii inteligente pentru planeta. Acest lucru presupune stimularea electrificarii si reducerea emisiilor de carbon in toate sferele economice, in special in domeniul mobilitatii", afirma Rosberg. "Alaturi de Jungheinrich imi doresc sa devin pilotul raliului catre e-mobilitate."
Jungheinrich a mizat inca de la infiintare pe mobilitatea electrica fiind un pionier si inovator in domeniul tehnologiei Li-ion. In urma cu zece ani Jungheinrich a fost primul producator de echipamente logistice din lume care a pus pe piata un utilaj de serie cu tehnologie litiu-ion.
"Aspiratia noastra pentru sustenabilitate ne-a apropiat de Nico Rosberg", explica Dr. Brzoska. "Nico da imagine dedicarii si muncii noastre. Mai mult decat atat, vrem sa dezvoltam impreuna idei noi si sa colaboram pentru gasirea unor solutii si aplicatii concrete in domeniile echipamentelor electrice, eficientei energetice si sustenabilitatii, pentru a defini imaginea depozitului viitorului. Impreuna cu Nico Rosberg, noul nostru ambasador de brand, vom face ca acest angajament asumat in fata clientilor si a publicului sa devina inima activitatii noastre."

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter