HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit, a lansat oficial noua aplicatie pentru smartphone (iOS si Android), ce ofera acum numeroase functii utile atat pentru facilitarea cumparaturilor, cat si pentru inspiratie in realizarea proiectelor. Aplicatia vine ca o intregire a conceptului Omnichannel, care ofera aceeasi experienta de cumparare, informatii si functionalitati pe tot parcursul fluxului de cumparare, indiferent de canalul ales.
Aplicatia, ce poate fi descarcata gratuit din App Store si Google Play, ofera cumparatorului posibilitatea de a comanda articolele dorite si de a monitoriza comenzile, informatii despre magazinele HORNBACH, diverse functii de suport in planificarea si realizarea proiectelor, precum si numeroase sfaturi si recomandari pentru inspiratie.
„Aplicatia mobila HORNBACH aduce mai aproape de clientii nostri universul bricolajului, facilitandu-le cautarile pentru articolele de care au nevoie, oferindu-le posibilitatea de a comanda direct din aplicatie si de a urmari livrarea, precum si o zona utila de informatii pentru realizarea proiectelor“, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General HORNBACH Romania.
Asadar, prin functia sa de magazin online, aplicatia ofera o selectie variata de articole ce pot fi comandate online, dar si rezervate pentru ridicare din magazin. De asemenea, aceasta monitorizeaza comenzile, arata cumparatorului locatiile HORNBACH din apropiere, alaturi de informatii individuale ale magazinelor, precum serviciile, adresa, orarul de functionare, stocul de marfa disponibil sau detalii despre evenimentele actuale desfasurate in acestea. Totodata, aplicatia poate oferi diverse instructiuni, sfaturi sau videoclipuri despre proiecte, cu rol de suport si inspiratie pentru proiectele clientilor.