Liderii companiilor active in sectorul privat din toata lumea sunt de parere ca mediul de afaceri detine cel mai mare potential de a rezolva principalele provocari sociale. Aproximativ 73% dintre managerii chestionati de agentia de consultanta Deloitte si realizat de Economist Intelligence Unit (EIU) considera, astfel, ca activitatea de baza a firmei pe care o conduc exercita o contributie pozitiva asupra societatii, in timp ce 76% dintre respondenti sunt de parere ca valoarea unei companii trebuie masurata in functie de contributia pozitiva pe care principalul sau domeniu de activitate il are asupra societatii, precum si in functie de profitul realizat. "Acest studiu genereaza un dialog important privind rolul mediului de afaceri in construirea unei societati mai bune. Reteaua de firme membre Deloitte considera ca exista oportunitatea ca asa-numitul «obiectiv societal» sa fie integrat in activitatea de baza, deciziile si identitatea unei companii. Prin acest scop intrinsec, firma respectiva poate inspira schimbarea pozitiva la nivel economic, social si de mediu", a declarat Barry Salzberg, directorul executiv al Deloitte. Potrivit studiului, 82% dintre manageri afirma ca organizatia lor publica o declaratie formala privind «obiectivul societal», in timp ce 52% considera ca aceasta declaratie este esentiala in procesul de atragere a noii generatii de clienti si angajati. Numai 25% dintre respondenti cred ca acest obiectiv este bine-cunoscut de catre clienti si consumatori, sugerand ca mediul de afaceri ar trebui sa depuna mai mult efort de comunicare in ceea ce priveste contributia si impactul pe care activitatea de baza o are asupra societatii. Studiul va fi prezentat integral in cadrul Forumului Economic Mondial din 2012. Informatii suplimentare, la www.deloitte.com
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.