RO EN
Košík je prázdný

REVEAL: Romanii, ingrijorati de noul val al pandemiei si nesiguranta legata de viitor

Dupa o perioada cu un nivel ridicat de relaxare (26% in septembrie 2021), scaderea incidentei acestei stari, alaturi de cea de energie/ optimism este fireasca, conform unui nou studiu Reveal Marketing Research. Romanii se plaseaza, in luna octombrie, intr-un moment de furie (cu 5% mai crescut fata de luna precedenta), succedat de neliniste si ingrijorare - tradusa prin prisma problemelor din contextul actual, respectiv noul val al pandemiei si a nesigurantei legata de viitor, arata analiza Reveal.
Comparativ cu octombrie 2020, iese in evidenta, in primul rand, multumirea fata de nivelul de dezvoltare personala (crestere de aproape 10%) si fata de starea de spirit (crestere de aproape 5%). Dupa aproape doi ani de incercari grele, romanii investesc in ei insisi prin produse/ servicii care sa le deserveasca aceasta nevoie. La nivel national, comparativ cu luna precedenta, satisfactia fata de cariera se mentine in aceiasi parametri. In schimb, satisfactia fata de venituri a scazut de la 64% la 56%. Cei mai multumiti de cariera si de venituri sunt si in aceasta luna tinerii profesionisti.
 
Relatiile sociale ocupa in continuare primul loc
Relatiile sociale se afla, in continuare, pe primul loc in motivatiile romanilor si inregistreaza procente mai ridicate (41%) fata de septembrie 2021 (38%). Scade in importanta teritoriul depasirii obstacolelor (scadere de aproape 5%). Nu sunt inregistrate diferente majore intre octombrie 2020 si octombrie 2021 - observandu-se doar o crestere a importantei relatiilor sociale, mai arata analiza Reveal.
Dupa doi ani de pandemie, in care schimbarile legate de restrictii au fost la ordinea zilei, romanii prefera sa se concentreze in continuare pe relatiile lor sociale in detrimentul obstacolelor care le-ar putea iesi in cale.
 
Economii mai mici
Romanii economisesc mai putin in aceasta luna, comparativ cu luna trecuta, dar si cu octombrie 2020. Comportamentele de consum ale romanilor se modifica in aceasta luna prin prisma cheltuielilor, acestea scazand (comparativ cu septembrie 2021 si octombrie 2020) pentru majoritatea categoriilor de produse (chiar si cele de baza). Cu toate acestea, romanii investesc in continuare in dezvoltarea lor personala.
***
Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piata full-service, specializata in marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiza in peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede ca cercetarea de piata reprezinta baza deciziilor corecte si a pozitionarii brandurilor. Solutiile calitative si cantitative ajuta de 13 ani companii din Romania si Europa. Pentru informatii suplimentare, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter