RO EN
السلة فارغة

KINGSPAN: Vanzari in crestere in acest an

 
Nicu Mocanu (35 de ani)
Functia / Firma: director national de vanzari, Kingspan Romania;
Experienta profesionala: 12 ani in vanzari, 8 ani in industria panourilor termoizolante
 
In prima jumatate a anului 2011, Kingspan Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 5,5 milioane de euro (in crestere fata de nivelul aceleiasi perioade din 2010), pentru intregul an reprezentantii companiei estimand vanzari totale de 12 milioane de euro. Firma este subsidiara autohtona a Kingspan Group (Irlanda), unul dintre liderii europeni in productia de sisteme de panouri izolatoare pentru pereti si acoperisuri cu venituri anuale de peste un miliard de euro. In Romania, compania detine o cota de 9%-10% pe piata de panouri termoizolante.
 
- La ce nivel se situeaza piata locala de panouri termoizolante?
- Daca in 2009 si in 2010 activitatea companiilor din acest domeniu s-a aflat intr-o scadere constanta, in acest an estimam o usoara crestere a pietei, pana la un volum de aproximativ 5,5 milioane de metri patrati. Estimam ca in perioada urmatoare se va mentine trendul ascendent din domeniul constructiilor, fiind anuntata lansarea unei serii de proiecte de centre comerciale si alte obiective industriale sau cu functiuni agricole, alimentare, finantate din fonduri europene, ceea ce va avea un efect pozitiv asupra cererii de panouri termoizolante.
- Care este volumul vanzarilor firmei in primul semestru a.c.?
- Cantitatea de panouri livrata de compania noastra in prima jumatate a acestui an este de circa 230.000 mp, cele mai importante vanzari fiind inregistrate la sistemele cu spuma poliuretanica tip IPN - Isophenic FireSafe si la cele izolate cu vata minerala. Din punct de vedere al dimensiunilor, am constatat preferinta clientilor pentru produsele cu grosimi cuprinse intre 40 mm si 100 mm, insa am consemnat o majorare a cererii si pentru sistemele de 150 mm, 170 mm sau 200 mm, utilizate in special in industriile alimentara si farmaceutica, domenii pe care le-am dezvoltat prin includerea in oferta a usilor frigorifice si pentru controlul temperaturii marca Kingspan si a tuturor accesoriilor necesare. Avem, insa, capacitatea de a livra panouri pentru proiecte din toate domeniile (civil, industrial si rezidential).
- Cum evolueaza cererea de panouri rezistente la incendii?
- Piata din Romania se dezvolta extrem de rapid, foarte multi investitori si antreprenori luand in considerare rezistenta sporita la incendiu a panourilor Kingspan FireSafe IPN. Produsele sunt recomandate si de marile companii de asigurari cu care am inceput sa colaboram. Numerosi constructori, beneficiari si arhitecti apeleaza la serviciile si produsele noastre, datorita diversitatii portofoliului, care include si panourile pentru acoperisuri avand cuta inalta Xdeck, sistemele pentru fatade Optimo si alte solutii tehnice adaptate fiecarui proiect in parte.
- In ce zone ale tarii furnizati preponderent sisteme?
- Prin echipa noastra de vanzari si cea tehnica, reusim sa livram materiale si sa asiguram suport tehnic in toata tara. Cele mai multe comenzi provin, insa, din marile orase si, in special, din zona Capitalei, unde se afla majoritatea arhitectilor, antreprenorilor si investitorilor importanti.
- Mentionati principalele obiective pe termen mediu ale companiei.
- In urmatorii ani, ne propunem dezvoltarea afacerilor din Romania, precum si consolidarea pozitiei de companie inovatoare in domeniu. Ne propunem, totodata, sa introducem pe piata produse noi, adaptate exigentelor clientilor, sa crestem calitatea serviciilor si a suportului asigurat tuturor partenerilor. Principala problema pe care o intampinam la nivel national este reprezentata de numarul mic de investitii.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter