RO EN
السلة فارغة

KINGSPAN: Sporire de 4% a livrarilor in primul semestru

La finele primului semestru al exercitiului financiar in curs, compania Kingspan a comunicat o majorare de 4% a vanzarilor, cresterea fiind de 5% daca sunt excluse influentele variatiilor de curs valutar. Astfel, in intervalul mentionat anterior incasarile au cumulat 889,3 milioane de euro, cu toate ca in trimestrul al doilea trendul puternic ascendent, demarat in primele trei luni din 2014 s-a atenuat semnificativ. Analiza structurala indica faptul ca livrarile de panouri termoizolante au sporit cu 9%, reflectand un mix pozitiv de afaceri, precum si imbunatatiri ale cererii inregistrate in anumite regiuni de pe mapamond. In ceea ce priveste placile pentru izolare, pe segmentul respectiv avansul a fost de numai 1%, cele mai bune rezultate fiind consemnate in Marea Britanie. Departamentul de solutii pentru protectia mediului a raportat o stabilizare a vanzarilor, in vreme ce divizia de pardoseli a consemnat o contractie de 11%. Conducerea Kingspan considera ca este de remarcat majorarea substantiala a eficientei activitatii - performanta obtinuta in pofida conditiilor nefavorabile existente pe piata europeana a constructiilor si a ritmului lent de revigorare economica globala. Comenzile pentru partea a doua a anului in curs sunt incurajatoare, mai ales datorita consolidarii permanente a solicitarilor provenite de pe segmentul constructiilor cu un consum redus de energie. Pe piata din Romania, firma britanica activeaza prin subsidiara Kingspan, care raporteaza vanzari anuale de peste 11 milioane de euro. Pentru informatii suplimentare, click aici
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter