RO EN
السلة فارغة

PLASTSISTEM: Crestere a pietei de panouri termoizolante, prognozata pentru 2015

Piata locala de panouri termoizolante, evaluata la putin peste 70 milioane de euro in 2013, se va stabiliza la o valoare similara in 2014, dupa ce anul trecut a inregistrat o contractie de 10%, potrivit datelor Plastsistem Romania, unul dintre cei mai importanti producatori specializati din tara noastra. "Deschiderea noilor axe de finantare pentru agricultura in special, dar si in cadrul Programului Operational de Crestere a Competitivitatii Economice (POS-CCE) reprezinta principalele argumente care ne permit sa previzionam pentru anul 2015 o crestere cantitativa a livrarilor de panouri termoizolante. Ca tendinte in domeniu, putem spune ca, in 2014, piata inregistreaza o concentrare fata de anii precedenti. Aceasta stabilizare permite cresterea cotelor de piata ale competitorilor din sector, care vor da dovada de o flexibilitate mai mare in abordarea cererii, in detrimentul furnizorilor ale caror strategii nu vor fi adaptate la contextul actual al pietei. In ansamblu insa, sectorul evolueaza nesemnificativ in a doua jumatate a anului in curs, fata de primele sase luni din 2014", a declarat Alexandru Stanean, directorul general al Plastsistem. In ceea ce priveste comportamentul consumatorului din Romania, managerul companiei a remarcat ca, spre deosebire de anii trecuti, clientii au inceput sa puna accent mai mult pe calitatea produselor, fiind dispusi sa plateasca pretul corect al sistemelor. "Este o evolutie fireasca si de dorit, tinand cont de derapajele cererii din anii precedenti. Calitatea solicitata in Romania incepe sa fie comparabila cu cea aferenta pietelor de export", a mai spus reprezentantul Plastsistem.
In contextul respectiv, compania a incheiat primele sase luni ale acestui an cu un avans de 10% al cifrei de afaceri, comparativ cu intervalul similar din 2013, tebdinta ce se estimeaza a se mentine pana la finele lui 2014. Cele mai importante piete de desfacere pentru produsele societatii sunt, in continuare, in regiunea Bucuresti-Ilfov si in nord-vestul tarii. Totodata, pietele traditionale de export se mentin la o cota de 30% din cifra de afaceri a companiei.
Pentru perioada urmatoare, principalele obiective stabilite la nivelul firmei vizeaza imbunatatirea fluxului de lichiditati si a profitabilitatii.
 

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter