Ryobi Group, producator nipon consacrat pe segmentul de scule electrice, a anuntat recent rezultatele financiare corespunzatoare primelor noua luni ale anului fiscal 2012 – 2013. Informatiile oficiale date publicitatii indica, pentru intervalul mentionat, vanzari de 124,26 miliarde yeni (circa 1,25 miliarde USD), ceea ce confirma tendinta de stabilizare anuntata anterior. In aceeasi perioada, veniturile operationale s-au situat la 2,54 miliarde yeni, mai putin de jumatate fata de aprilie – decembrie 2011. Analiza structurala a activitatii indica livrari in valoare de 93,9 miliarde yeni pentru divizia de productie a pieselor turnate si de 11,44 miliarde yeni pentru cea a echipamentelor de tiparire. In ceea ce priveste departamentul sculelor electrice, responsabilii acestuia au anuntat rezultate de 18,88 miliarde yeni, sectia respectiva generand un profit operational de 1,7 miliarde yeni. Pentru intregul an fiscal, expertii japonezi estimeaza realizarea unor vanzari de 166 miliarde yeni (-4% fata de 2011 – 2012) si a unui profit net de 1,2 miliarde yeni (-57,1%). Informatii suplimentare, la www.ryobi-group.co.jp
Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.