Compania Renania, furnizor de echipamente pentru protectia muncii, a inregistrat, anul trecut, o cifra de afaceri de 22,2 milioane de euro, in crestere cu 21% fata de valoarea din 2010. Potrivit oficialilor firmei, vanzarile realizate in 2011 se afla la un nivel similar recordului obtinut in 2008 (respectiv 22,3 milioane de euro). Rezultatele s-au situat, astfel, peste nivelul pietei de profil, care a consemnat o evolutie de maximum 10% si au fost determinate de dezvoltarea departamentului de vanzari din cadrul grupului, precum si de schimbarea strategiei de abordare a relatiilor cu clientii.
Orlando Szasz, director general al Renania: "Piata echipamentelor pentru protectia muncii a inregistrat o diminuare a ritmului de evolutie fata de nivelul din 2010, insa a consemnat o crestere de maximum 10%, pana la valoarea de 80 milioane de euro. Pe fondul informatiilor pozitive anuntate la nivel international si local cu privire revenirea economica de la inceputul anului trecut, acest domeniu de activitate a inregistrat o evolutie pozitiva in primul semestru din 2011. A doua parte a anului a fost marcata, insa, de o stagnare a vanzarilor (ca reactie directa la instabilitatea financiara si la scaderea increderii in zona euro) si de efectele pe care le-au avut aceste conditii asupra economiei autohtone. Evolutia slaba din semestrul al doilea a fost determinata si de temperaturile ridicate din aceasta perioada, situatie care a generat amanarea achizitiilor sezoniere de echipamente de protectie. Totusi, am reusit sa crestem vanzarile datorita rezultatelor produse de procesul amplu de reevaluare a organizatiei initiat inca din anul 2009, proiect bazat pe reorganizarea si extinderea echipei de vanzari si pe cresterea capacitatilor acesteia".