Anul in curs este considerat de catre conducerea societatii Partener SRL- Bacau ca fiind unul de referinta, prin prisma faptului ca, in prezent, se afla in plin proces de implementare a unei solutii de tip Enterprise Resource Planning (ERP), in vederea gestionarii intregii activitati. In prezent, firma are contracte de colaborare cu o retea extinsa de supermarketuri, cu peste 200 de companii specializate in distributia de piese, accesorii si echipamente, precum si multiple parteneriate in sistem de tip franciza. Pentru detalierea activitatii companiei in conditiile actuale de piata, este prezentata, in continuare, opinia reprezentantului de marketing din cadrul Partener, Catalin Bicu.
Estimati evolutia segmentului specific in intervalul 2011-2012.
Conform previziunilor proprii, pe termen mediu (in perioada 2011-2012), piata autohtona de profil va inregistra o crestere cuprinsa intre 10% si 12%, comparativ cu valoarea consemnata anul trecut. Astfel, intr-un context puternic concurential la nivel intern, compania noastra are in vedere aprovizionarea constanta si livrarea din stoc a unei game extinse de produse pentru aplicatii multiple, casnice sau industriale. Totodata, avem capacitatea tehnica de a asigura servicii complete - inclusiv consultanta de specialitate, service in perioada garantiei si dupa expirarea acesteia - concomitent cu diversificarea ofertei de produse si stabilirea unei strategii competitive de pret.
Ce rezultatele financiare estimati pentru anul in curs?
Avand in vedere efortul pe care il depunem anul acesta pentru extinderea retelei de distributie, precum si a ofertei generale de produse, estimam atingerea unui nivel valoric de 15 milioane de euro al cifrei de afaceri (in crestere cu doua milioane de euro fata de 2010). In ceea ce priveste concretizarea acestor previziuni putem confirma, inca din primul trimestru al anului in curs, un trend ascendent al pietei specifice in 2011. Astfel, in intervalul ianuarie-martie a.c., Partener SRL a realizat venituri in crestere cu 15% comparativ cu intervalul corespunzator din 2010. In contextul actual, societatea se concentreaza pe extinderea retelei proprii de magazine specializate si a parteneriatelor de tip franciza, precum si spre dezvoltarea/perfectionarea retelei de centre autorizate de service.
In ce context al pietei v-ati desfasurat activitatea in 2010?
Anul trecut, piata autohtona de utilaje a urmat acelasi trend cu celelalte sectoare economice din Romania. Totodata, utilizatorii au devenit mult mai reticenti din punct de vedere al necesitatii reale a achizitiei unor astfel de echipamente. In schimb, datorita reducerii personalului si a reintroducerii in exploatare a unor utilaje mai vechi, s-a inregistrat o majorare semnificativa a solicitarilor pentru activitatile de service, acestea fiind sprijinite inclusiv de cresterea ca volum a pietei echipamentelor second hand (in special, in cazul celor complexe). Acestor aspecte li se adauga impactul negativ puternic al blocajelor financiare din cadrul contractelor aflate in derulare, precum si cel al diminuarii volumului investitiilor finantate din fonduri nerambursabile.
Estimati evolutia segmentului specific in intervalul 2011-2012.
Conform previziunilor proprii, pe termen mediu (in perioada 2011-2012), piata autohtona de profil va inregistra o crestere cuprinsa intre 10% si 12%, comparativ cu valoarea consemnata anul trecut. Astfel, intr-un context puternic concurential la nivel intern, compania noastra are in vedere aprovizionarea constanta si livrarea din stoc a unei game extinse de produse pentru aplicatii multiple, casnice sau industriale. Totodata, avem capacitatea tehnica de a asigura servicii complete - inclusiv consultanta de specialitate, service in perioada garantiei si dupa expirarea acesteia - concomitent cu diversificarea ofertei de produse si stabilirea unei strategii competitive de pret.
Ce rezultatele financiare estimati pentru anul in curs?
Avand in vedere efortul pe care il depunem anul acesta pentru extinderea retelei de distributie, precum si a ofertei generale de produse, estimam atingerea unui nivel valoric de 15 milioane de euro al cifrei de afaceri (in crestere cu doua milioane de euro fata de 2010). In ceea ce priveste concretizarea acestor previziuni putem confirma, inca din primul trimestru al anului in curs, un trend ascendent al pietei specifice in 2011. Astfel, in intervalul ianuarie-martie a.c., Partener SRL a realizat venituri in crestere cu 15% comparativ cu intervalul corespunzator din 2010. In contextul actual, societatea se concentreaza pe extinderea retelei proprii de magazine specializate si a parteneriatelor de tip franciza, precum si spre dezvoltarea/perfectionarea retelei de centre autorizate de service.
In ce context al pietei v-ati desfasurat activitatea in 2010?
Anul trecut, piata autohtona de utilaje a urmat acelasi trend cu celelalte sectoare economice din Romania. Totodata, utilizatorii au devenit mult mai reticenti din punct de vedere al necesitatii reale a achizitiei unor astfel de echipamente. In schimb, datorita reducerii personalului si a reintroducerii in exploatare a unor utilaje mai vechi, s-a inregistrat o majorare semnificativa a solicitarilor pentru activitatile de service, acestea fiind sprijinite inclusiv de cresterea ca volum a pietei echipamentelor second hand (in special, in cazul celor complexe). Acestor aspecte li se adauga impactul negativ puternic al blocajelor financiare din cadrul contractelor aflate in derulare, precum si cel al diminuarii volumului investitiilor finantate din fonduri nerambursabile.