RO EN
Coșul este gol

HILTI raporteaza un avans de 16% al vanzarilor in intervalul ianuarie - aprilie

In primele 4 luni din 2018, vanzarile grupului elvetian Hilti, specializat in productia de scule electrice, au consemnat un salt de 16%, pana la 1,81 miliarde euro. Evaluarea realizata in monedele locale ale statelor in care compania comercializeaza produse specifice indica un salt de 13% al rezultatelor financiare. Conducerea companiei se declara increzatoare, afirmand ca acest inceput pozitiv reflecta corectitudinea strategiei actuale. Pentru intregul an fiscal este de asteptat ca rezultatele sa consemneze o imbunatatire mai mare de 10%, in pofida incertitudinilor generate de instabilitatea politica ce se manifesta in mai multe regiuni unde firma desfasoara operatiuni comerciale. Analiza geografica a activitatii Hilti indica vanzari in Europa de 914 milioane CHF (+23%) si in America de Nord de 411 milioane CHF (+7%). In ceea ce priveste Europa de Est, ale carei rezultate sunt contabilizate impreuna cu incasarile realizate in Orientul Mijlociu si Africa, cifra de afaceri a avut un spor de 16% (19% in monede locale), ajungand la 212 milioane CHF. Pe plan local, Hilti - cu sediul in sediul in cadrul Equest Logistic Center din localitatea Dragomiresti-Deal, unde se afla si Centrul Regional de Reparatii, responsabil pentru solicitarile din zona Peninsulei Balcanice - are o cifra de afaceri evaluata la aproximativ 10 milioane de euro. Societatea mai detine in Romania doua showroom-uri in Bucuresti si unul in Cluj-Napoca. Strategia pentru perioada urmatoare prevede deschiderea unor centre similare pe plan national.

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter