RO EN
Coșul este gol

HILTI: Majorare de peste 6% a vanzarilor in primele patru luni din 2019

In intervalul ianuarie-aprilie 2018, grupul Hilti a continuat sa-si dezvolte afacerile, in toate regiunile-tinta, marcand o crestere semnificativa a vanzarilor de scule electrice, evaluata la +6,2% (in cazul in care rulajul este denominat in franci elvetieni) sau de +7,6% (in monede locale), dupa cum informeaza un comunicat al corporatiei.
„La finele lunii aprilie 2019, vanzarile grupului Hilti au ajuns la 1,931 miliarde franci elvetieni – CHF (+6,2%), in crestere semnificativa fata de ianuarie-aprilie 2018. Astfel, am consemnat un inceput de an foarte bun pentru 2019, cu livrari ce s-au majorat conform asteptarilor initiale. Pentru intregul exercitiu financiar in curs, prognozam o majorare cuprinsa intre 5% si cel mult 9%, intr-o nota optimista, chiar daca am constatat ca industria constructiilor este mai putin dinamica in numeroase regiuni ale lumii”, a declarat Christoph Loos, CEO al Hilti.
Referindu-se la structura vanzarilor, managementul grupului mai explica, succint, faptul ca, in perioada analizata, pe plan european, Hilti a consemnat o sporire de +9,6% (in monede locale) a cifrei de afaceri, ceea ce reprezinta o dezvoltare pe baze solide, ca urmare a unui mediu de afaceri caracterizat de tendinte pozitive, ce se manifesta inclusiv in prezent. Si in America de Nord cresterea a fost de +8,1%, in timp ce in America Latina s-a raportat o majorare de +5,6%, iar in Asia-Pacific sporirea s-a situat la +3,2%. In pofida unor situatii economice provocatoare si extrem de tensionate in Turcia, Federatia Rusa si tarile din proximitatea Golfului Persic, regiunea Europei de Est/Orientului Mijlociu/Africii a adus, pentru Hilti, o crestere de +3% a vanzarilor.
In consecinta, din cele 1,931 miliarde CHF consemnate de grupul ce are sediul in localitatea Schaan (Liechtenstein) in primele patru luni ale anului 2019, circa 210 milioane CHF a fost aportul filialelor din Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa (zona ce include si Romania, unde corporatia Hilti este reprezentata printr-o filiala). Evident, cea mai semnificativa contributie au avut-o vanzarile din Europa (970 milioane CHF), urmate de cele din America de Nord (462 milioane CHF) si de cele din Asia-Pacific (247 milioane CHF). Totodata, pentru America Latina, s-au raportat incasari de 42 milioane CHF.
***
Producatorul de scule electrice Hilti  - din Schaan, Liechtenstein - furnizeaza beneficiarilor din industria constructiilor, de pe plan mondial, produse-lider din punct de vedere tehnologic, sisteme, software si servicii care le asigura profesionistilor din bransa solutii inovatoare si cu valoare adaugata mare. Grupul lucreaza cu mai mult de 28.000 de salariati in peste 120 de tari, a caror pasiune entuziasmeaza constructorii si determina crearea unui viitor mai bun. Hilti a generat vanzari de 5,6 miliarde CHF in 2018, respectiv de 5,1 miliarde CHF in 2017, iar strategia sa corporatista se bazeaza pe integritate, lucru in echipa, angajament si curaj de a adopta schimbarile.
In Romania, Hilti – ce deruleaza afaceri evaluate la circa 10 milioane de euro pe an in tara noastra - are sediul in cadrul Equest Logistic Center, localizat pe autostrada Bucuresti-Pitesti, la km 13, din Dragomiresti-Deal, unde se afla si Centrul Regional de Reparatii, responsabil pentru solicitarile din zona Peninsulei Balcanice. De asemenea, societatea detine doua showroom-uri Hilti in Bucuresti (unul, pe str. Vasile Lascar, respectiv altul, in str. Nerva Traian) si al treilea in Cluj-Napoca, planurile companiei pentru viitor vizand deschiderea mai multor asemenea magazine pe plan national. Pentru informatii suplimentare, click aici!

AGENDA CONSTRUCTIILOR

Vizualizaţi acum şi valorificaţi toate oportunităţile!
Ştiri de calitate și informaţii de afaceri pentru piaţa de construcţii, instalaţii, tâmplărie şi domeniile conexe. Articolele publicate includ:
- Ştiri de actualitate, legislaţie, informaţii statistice, tendinţe şi analize tematice;
- Informaţii despre noi investiţii, lucrări, licitaţii şi şantiere;
- Declaraţii şi comentarii ale principalilor factori de decizie /formatori de opinie;
- Sinteza unor studii de piaţă realizate de către organizaţii abilitate;
- Date despre noile produse şi tehnologii lansate pe piaţă.
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA

Abonare newsletter