In anul 2018, grupul Hilti a continuat sa-si dezvolte afacerile, in toate regiunile-tinta, marcand o crestere semnificativa a vanzarilor de scule electrice, evaluata la +10,7% (in cazul in care rulajul este denominat in franci elvetieni) sau de +9,8% (in monede locale), dupa cum informeaza un comunicat al corporatiei. De asemenea, daca nu se aplica ajustarea cu efectele achizitiilor, majorarea a fost de +9,7%.
„La finele lunii decembrie 2018, vanzarile grupului Hilti au ajuns la 5,6 miliarde franci elvetieni – CHF (+10,7%), in crestere semnificativa fata de 2017, cu toate ca adoptarea normelor de raportare IFRS 15 a avut ca efect recalcularea indicatorilor financiari raportati in urma cu doi ani. Totodata, 2018 a fost un moment important pentru Hilti Group, mai ales ca am efectuat investitii substantiale in inovare, in dezvoltarea pietelor-tinta si in infrastructura de care dispunem, construind o fundatie solida pentru cresterea profitabila pe termen lung a afacerilor cu unelte electrice. Intrucat am consemnat o majorare a rulajului de peste 10%, consideram ca ne-am atins tinta propusa, insa, actualmente, din cauza efectelor continue ale tensiunilor comerciale globale, constatam o ponderare a dinamicii ascendente”, a declarat Christoph Loos, CEO al Hilti, care a mai precizat ca raportul financiar detaliat al corporatiei, pentru anul 2018, va fi dat publicitatii in martie a.c.
Referindu-se la structura vanzarilor, managementul grupului mai explica, succint, faptul ca, in perioada analizata, pe plan european, Hilti a consemnat o sporire de +10,6% (in monede locale) a cifrei de afaceri, cu singura exceptie a Marii Britanii, din cauza fenomenului Brexit, care a generat o nesiguranta accentuata pentru operatorii din industria de constructii. Si in America de Nord cresterea a fost de +10,4%, in timp ce in America Latina s-a raportat o majorare de +8,6%, iar in Asia-Pacific sporirea s-a situat la +7,6%. In pofida unor situatii provocatoare in Turcia, Federatia Rusa si Arabia Saudita, regiunea Europei de Est/Orientului Mijlociu/Africii a adus, pentru Hilti, o crestere de +9,3% a vanzarilor.
In consecinta, din cele 5,659 miliarde CHF consemnate de grupul ce are sediul in localitatea Schaan (Liechtenstein) in anul 2018, circa 649 milioane CHF a fost aportul filialelor din Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa (zona ce include si Romania, unde corporatia Hilti este reprezentata printr-o filiala). Evident, cea mai semnificativa contributie au avut-o vanzarile din Europa (2,809 miliarde CHF), urmate de cele din America de Nord (1,331 miliarde CHF) si de cele din Asia-Pacific (741 milioane CHF). Totodata, pentru America Latina, s-au raportat incasari de 129 milioane CHF.
***
Producatorul de scule electrice Hilti - din Schaan, Liechtenstein - furnizeaza beneficiarilor din industria constructiilor, de pe plan mondial, produse-lider din punct de vedere tehnologic, sisteme, software si servicii care le asigura profesionistilor din bransa solutii inovatoare si cu valoare adaugata mare. Grupul lucreaza cu mai mult de 28.000 de salariati in peste 120 de tari, a caror pasiune entuziasmeaza constructorii si determina crearea unui viitor mai bun. Hilti a generat vanzari de 5,6 miliarde CHF in 2018, respectiv de 5,1 miliarde CHF in 2017, iar strategia sa corporatista se bazeaza pe integritate, lucru in echipa, angajament si curaj de a adopta schimbarile.
In Romania, Hilti – ce deruleaza afaceri evaluate la circa 10 milioane de euro pe an in tara noastra - are sediul in cadrul Equest Logistic Center, localizat pe autostrada Bucuresti-Pitesti, la km 13, din Dragomiresti-Deal, unde se afla si Centrul Regional de Reparatii, responsabil pentru solicitarile din zona Peninsulei Balcanice. De asemenea, societatea detine doua showroom-uri Hilti in Bucuresti (unul, pe str. Vasile Lascar, respectiv altul, in str. Nerva Traian) si al treilea in Cluj-Napoca, planurile companiei pentru viitor vizand deschiderea mai multor asemenea magazine pe plan national. Pentru informatii suplimentare, click aici!